21. forduló, 23. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 11. 9h:13'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat legkorábban a 23. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,4] koordinátán.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.)

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 152.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 142.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[44,3] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megérinted az útonálló fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol Lord of the Pitnal. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy sárga erőövet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Onarral . Egy bronzpáncélt visel. Felszerelését egy evaporőr trófea és egy tintacsiga trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 37 14 eladod a 37. tárgyat 14
Eladtál 14 drótszőrt. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 135 2 eladod a 135. tárgyat 2
Eladtál 2 gyöngymangót. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 64 eladod a 64. tárgyat
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 69 eladod a 69. tárgyat
Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 15 2 eladod a 15. tárgyat 2
Eladtál 2 vadász tatu bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 41 eladod a 41. tárgyat
Eladtál 1 grákóbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 51 eladod az 51. tárgyat
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ve 237 megveszed a 237. tárgyat
Vásároltál 1 tankány karmot. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ff 28 87 felt. fegyverváltás: 28 87
Felt. fegyverváltás: << ököl << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[45,4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sünmedve bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis bíborgörény trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sünmedve trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Yoro Okiyivel. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [46,5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).


(Továbbmész...) [47,6] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[48,7] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woor-antilop közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a woor-antilop testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a woor-antilop fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [49,7] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának.


(Továbbmész...) [50,7] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy színes dözmöng. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a színes dözmöng csillogó hátát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[51,7] Tovább barangolsz a fák között.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

v 21 2 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 27 gyógyítás 27 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+11 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 16 Életpont: 100/65 Jellem: jó (29) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 12/0 Pénz: 42 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 51 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 167 TP-t kaptál. Jelenleg 1552 TP-d van. A következő szinthez még 448 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 8
4. teológia: 1 5. harcművészetek: 5 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

Összsúly: 29.02 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszablya (#64) 14 drótszőr (#37)
1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135) 1 szárnyas hernyó (#69)
6 tüske (#22) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 dözmöng szív (#122)
1 lapockacsont (#33) 5 sünmedve tüske (#14) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,3) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130), Lord of the Pit (2307. kalandozó), Onar (3361. kalandozó)
(45,4) sünmedve (#33), 23. jellempróba, oltár, Yoro Okiyi (2826. kalandozó)
(46,5) mély kút (#93), Raia oltár, 28. jellempróba
(47,6) gorombillák (#38)
(48,7) woor-antilop (#31), oltár
(50,7) színes dözmöng (#78)

Üzenet küldése a karakternek