Karakterszám: |
3007 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
22 |
Játékhét: |
95 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
257 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:53' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. nov. 22. |
|
E-mail!
CSUHI KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
6. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
10. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi
férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: Xantin bõröve,
az egészség gyûrûje. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Diablo a protolisk lárvát rohamozza. A protolisk lárva megközelíti
Diablot. Diablo irányába mozogsz. Diablo és a protolisk lárva egymással
harcolnak. Megtámadod Diablot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Diablo és a protolisk lárva egymással harcolnak. Diablot
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(19 ép-t
sebeztél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Diablo
sebzõdik 10 ép-t.
(-5 vp.) Diablo összerogy.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 18/25.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak is jut 4%. Diablo elbúcsúzik, és kilép
a barlang ajtaján.
Olimpiai jelentkezéseteket regisztrálták, az 50 arany nevezési díjat kifizetted.
**
13. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
16. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik.
Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
20. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre
nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket
látod nála: Xantin bõröve, az egészség gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Diablo is hozzájárult. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos
csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan
tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+9%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a renegát mágustanonc.
[ld. enc.]
**
20. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 29 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
20. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan
eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
A X. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
**
27. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
34. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 mitulen füvet.
**
35. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
42. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
48. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
56. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
150. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból
1 csótányláb.
**
211. NAP ** Épp hozzád néz be
Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves
barát rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, khaldoran öv, a tárgyalás
gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje, a nyomkeresés
fejpántja, ezüstmedál. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni
kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Amikor
már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a húsevõ növény.
[ld. enc.]
**
213. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Luyendyk, egy
férfi. A Tudósok
klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: a teknõs vándorcsizmája, ezüst fülbevaló,
csontmaszk, az egyensúly gyûrûje, a torony tõre. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Csak szebb
lennél attól, ha kifordítanának!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy
szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb,
vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 2.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett.
*nov. 12.* Avvocato Terrasini és Villam Pryx megküzdöttek egymással, és
Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 26.* Tricky felköltözött a következõ
szintre.
*dec. 1.* Marconi felköltözött a következõ szintre.
*dec. 20.*
Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett.
*jan. 3.*
Ogre a renegát harcos és Galóca megküzdöttek egymással, és Ogre a renegát
harcos gyõzött.
*jan. 6.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Förtelmes
Mutáció felett.
*már. 7.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Anakh-su-namunt.
*már. 25.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Black Kate:-tet.
*máj.
12.* Aranyos Ászok felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 25.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Handurt.
*okt.
26.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor felett!
*nov. 8.* A Kalandférgek szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett!
*nov. 8.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Lord
Akryl felett!
*dec. 6.* Dart Mahul és Draco megküzdöttek egymással, és
Dart Mahul gyõzött.
*jan. 7.* Alba Reginát kis híján megölte egy lelketlen
parancsnok.
*feb. 15.* Leph Arlone a szétszórt és D'Angelo pszi párbajt
vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen.
*már. 4.* Alba Regina
és Dart Mahul pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*már.
9.* Alba Regina és Muad-Die pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki
gyõztesen.
*már. 16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Baltazár felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
kno 1029 5 |
1029. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
19 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
hp 2 12 17 24 110 15 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellf.
24. képessége 15 v. több. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
hp 4 29 18 24 100 1 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24.
képessége 1 v. kevesebb. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
hf 3 2 22 22 18 15 |
harci feltétel |
A harci feltétel 1. feltételének 11 és 31 között kell lennie!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
hp 4 29 22 11 95 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél
ép-je 11 alatt van. Prioritás: 95.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást
látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mahomohi
(#43).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A mahomohi
sebzõdik
11 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi elindul a protolisk lárva felé. A protolisk
lárva a mahomohi felé mozog. A mahomohi és a protolisk lárva egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A mahomohi
sebzõdik
11 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A mahomohi
11 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A mahomohi és a protolisk lárva egymással
harcolnak.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A mahomohi
11 sebzést
kap. (-5 vp.) A mahomohi hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 5/16.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%).
Szolgáidnak is jut 22%. A protolisk lárva habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy
hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy harci törpe
(#36).
*** 1. KÖR *** A harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. A protolisk
lárva a harci törpe irányába megy. Megindulsz a harci törpe felé. Már ott
is vagy! A harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál
lecsapni rád. Félrehajoltál. A protolisk lárva a harci törpét támadja.
Támadod a harci törpét. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz
felé.
(19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád.
(11
ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva a harci törpét támadja. A harci törpét
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál
lecsapni rád. Mellétrafált a balfácán. A harci törpét próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(18 ép-t sebeztél). A harci
törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 23%. Összegyûjtöd
a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban
gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ,
fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod
a lejáratot, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy folyosón,
ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** A molitár odajön hozzád. A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A protolisk lárva elindul a molitár felé. A molitár rád veti magát. Rúg
jobb lábával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Rúg bal lábával.
(11
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megtámadod a molitárt. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(15 ép-t sebeztél). A protolisk lárva a molitárt
támadja.
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva a molitárt támadja. A molitár rád támad.
Hasba próbál rúgni jobb lábával. Ez mellément. A hasadra céloz bal lábával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a molitárt. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél). A molitár kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 14/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy molitár háj, egy xenópete és 15 arany.
[ld. enc.] A protolisk
lárva táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
pv 4 8 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél! Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang
van, így könnyû lesz választani. Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld
színû, karcsú nõ. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A következõket
látod nála: csizma, nyaklánc, az enyészet márványgyûrûje, a szívósság fejpántja,
csatos öv, bõrpáncél, a törpék zöld köntöse, fekete nadrág, a mágia nyaklánca,
csepp fülbevaló, ezüstmedál. Voldemortina mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Voldemortina finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Vacsora közben barátságos
vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek
egyik vagy másik mellett. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút
intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset
a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálféreg.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
olb 3 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 3. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 30 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül
indulsz!
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
174 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 254 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
434 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Csuhi, egy A Csuhi klan utolsó tagja. Jellegzetesen nagyravágyó
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 22. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 (5) / 0.25 |
[2] IQ: |
5 / 3.70 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 1.10 |
[4] egészség: |
7 (10) / 3.60 |
[5] mágia: |
7 / 1.10 |
[6] gyorsaság: |
5 (0) / 1.54 |
[9] Méret/ép: |
60 (64) / 24 |
Min. méret: |
46 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
68 / 48 |
Képességpont: |
10 / 72% |
Hõsi pont: |
3 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
158 / 138 |
Hírnév : |
99 |
Jóllakottság: |
131% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (1) |
Torzsz. csaták: |
93 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
76 (3) |
Leölt torzszülött: |
94 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 (13) / 6.05 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.06 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.55 |
[48] mászás: |
4 / 0.80 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.31 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.05 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.20 |
[62] lopás: |
5 / 1 |
[64] átokszórás: |
4 / 1.35 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.20 |
[68] zene: |
3 / 0.20 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.72 |
|
|
lándzsa |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.60 |
|
|
a törpék
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
7 / 0.52 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] protolisk lárva |
36/20 |
185% |
200% |
3 / 1.22 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
80% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy |
pv 6 4 3 5 8 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás:
110. |
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 1 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 95.
|
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:200% ép:18%;
PV 4 8 3 5;
L 30 30 2 31
29 27;
HE 2;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3516 138 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #16 (4. épület), #281 (18. forduló),
#358 (16. forduló), #222 (17. forduló), #383 (20. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a tudós lemezpáncélja (#11350) |
* |
1 a túlélés vas lemezpáncélja (#21251)
|
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 vándorcsizma
(#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
118 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
Felszerelés |
|
64 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218)
|
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a törpék csonttõre (#6701) |
|
1 harci fejsze (#12) |
* |
1 lándzsa (#1330)
|
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
1 mézfû (#29) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
6 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 törpe
pikkelyvért (#4), 1 harci fejsze (#12), 1 molitár háj (#165), 1 aranydukát
(#437).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 15 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY) Nem minden galetki tartja be a törvényeket:
némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének
és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet
galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk.
Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként
rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha
lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid:
megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A
fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és
varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél
velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja
a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve),
és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.
HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY) A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének
igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és
idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció
félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson
helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús.
Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod.
Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél,
és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar
található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.
ASZTRÁLFÉREG (53. PSZIONIKUS LÉNY) Épphogy megkezded a pszionikus képességeid
felderítését, és máris támadás ér az asztrális térbõl: az asztrálférgek
apró teremtmények, nincs testük az anyagi síkon, tehát itt nem is sebezhetõek.
Kizárólag pszionikus csata során pusztíthatóak el. Na végre, kiváló lehetõség
pszi képességeid kipróbálására!
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten
a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A
harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta
a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.