Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 8. 9h:14' EZ A 234. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 235. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled oldalán szörnye, az érző szívű dromedár szintén támad és harap. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a mutáns testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Varkaudar szablyával a mutáns végigvagdossa a testedet. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az ellenfeled háta mögül előbukkanó szörny, az érző szívű dromedár, nem féled megtámadni. Harapásai nem fájdalommentesek! (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal a mutáns súrolja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ellenfeled háta mögül előbukkanó szörny, az érző szívű dromedár, nem féled megtámadni. Harapásai nem fájdalommentesek! (3 életpontot sebezve.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Varkaudar szablyával a mutáns végigvagdossa a testedet. (3 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek segítsége van, befogott szörnye, az érző szívű dromedár bukkan fel mellette, és elszántan rád támad. (5 életpontot sebezve.) Rövid karddal a mutáns megkarcolja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek segítsége van, befogott szörnye, az érző szívű dromedár bukkan fel mellette, és elszántan rád támad. (8 életpontot sebezve.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 233, gyógyulás: 3, összesen: -230 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
in 3957 0 670 | leírod a 3957. kalandozónak a 670. tárgyat |
in 3957 0 680 | leírod a 3957. kalandozónak a 680. tárgyat |
in 3957 0 1204 | leírod a 3957. kalandozónak az 1204. tárgyat |
in 3957 0 1539 | leírod a 3957. kalandozónak az 1539. tárgyat |
in 3957 0 1622 | leírod a 3957. kalandozónak az 1622. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ek 7 10 9 | t. energia kisütése: 7 10 9 |
tk 6 3454 | többszemélyes kaland 6 3454 |
ba 3957 | nem támadod a 3957. kalandozót |
l 3957 147 | lopsz a 3957. kalandozótól a 147. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 16 életpontot sebeztél. Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal súrolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 100, gyógyulás: 31, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [125,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy démontetű hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
396 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal megcsapod a trikornis nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A trikornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [127,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Chara-din templomot. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 26 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 27, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [128,60] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [130,62] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg!
(Továbbmész...) [131,63] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel.
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
A TL'URLANGOK A tl'urlangok, ismertebb nevükön éjfattyak egy teljesen idegen dimenzió teremtményei. Felépítésük tökéletesen eltér az általunk ismert fogalmaktól. Egyes teóriák szerint az univerzum másik végéből érkeztek egy kapun keresztül, mások szerint egy párhuzamos univerzum lakói, amely mindenben az ellentéte a mienknek. Hatalmuk másságukból adódik - érintésük megsemmisíti a mi világunk anyagát. Messze, az ősi múltban egyszer Raia angyalai inváziót indítottak a Sötét Földre. A Thargodanok iszonyúan öreg ősmágusai a Teremtés és Pusztítás rituáléit felhasználva kaput nyitottak, de maguk sem tudták, hogy mi fog keresztüllépni rajta. Az éjfattyak érkezésükkor megsemmisítették az ősmágusokat, de az ősmágusok varázslatai meggyengítették őket, és sem további pusztításra, sem a kapun való visszatérésre nem voltak képesek. A Sötét Hercegek szolgálatra kényszerítették őket, és még jutalmat is kínáltak nekik, az angyalok pulzáló életesszenciáját. Az éjfattyak elfogadták a paktumot, és a Thargodanoktól kapott energiával megerősödve, lecsaptak a Fény seregeire, amely már Techiulan citadelláját ostromolta. A csata egy órán át tartott, és egyetlen szikrányi lélekenergia sem menekült, a tl'urlangok teljesen felfalták Raia seregét. Az éjfattyak azonban annyira megerősödtek, hogy úgy érezték, folytathatják a Thargodanok és a Sötét Föld más teremtményeinek behabzsolásával. Eddigre azonban kiderült, hogy az ősmágusoktól örökül hagyott speciális varázslatok energiája még ezeken az idegen teremtényeken is képes sebet ejteni. Az ősi varázslatokkal, és nagyhatalmú mágikus fegyverekkel sikerült visszaűzni az éjfattyak kicsiny seregét, de sok tízezernyi Thargodan semmisült meg örökre. A kapu bezárult, és többé soha senki nem nyitotta meg - egészen mostanáig... Megjegyzések: életenergiájuk nem lévén, a tl'urlangok természetesen immunisak a vámpirizációra és a varázspont-elszívásra. Éjfattyakkal csakis 50. vagy magasabb szintű kalandozók találkozhatnak. Fontos: ezeket a lényeket ugyan el lehet pusztítani, de csakis akkor, ha mindent megtettél a felkészülés érdekében. Készülj fel rá, hogy az első néhány találkozás demezéssel végződik. Ha esetleg egységesen BA vagy FT parancsot akarsz kiadni az összes éjfattyra, akkor a 9096-os számmal hivatkozhatsz rájuk. (Ha azonban merészséged nem indokolja a támadást, a többi ilyen FT-hez hasonlóan, nem fogsz támadni, hiába van FT 9096 kiadva.) |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY) Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet. |
THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY) A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
GYILKOS MÉREG (1265. TÁRGY) Ősi legendák szólnak arról, hogy Morgan, Leah első számú avatárja valamikor Sheran papja volt. A Földanya szolgálatában kitanulta a természet titkait, majd a Csontok Urát követve igencsak alternatív módon használta fel ezt a tudást: növények és lények mérgét összegyűjtve, Leah mágiájával felerősítve, halálos mérgek tucatját alkotta meg. Mikor Weasel varázspárbajban győzelmet aratott Morgan felett és átvette helyét Leah csonttrónja mellett, birtokába jutott az egykori ősmágus öröksége. A mérgeket tartalmazó fóliánsban bukkant rá a gyilkos méreg névre keresztelt keverékre, melynek elkészítését közkinccsé tette. Egy tl'urlang fiolába 10 csepp ugh mérget és 3 csepp toxylt cseppentve, a varázsital főzése varázslat szavait mormolva, 5 TVP-nyi idő alatt összeáll a gyilkos méreg. Mire is jó ez a tinktúra? Ha a H 1265 paranccsal beszippantod a tartalmát, a kicsapódó pára átjárja testedet és az adott napon (fordulóban) jelentősen felerősíti méreg alapú varázslataidat (amik a papi szintednek megfelelő plusz sebzést fognak okozni). A gyilkos méreg sajnos rád is hatással van, használatakor sebződsz 50 életpontot. A tl'urlang fiolát, miután a mérget felhörpintetted belőle, visszakapod, hogy újabb adagot készíthess bele. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY) Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre. A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 29 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 39 (44) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 29 (34) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 311/164 | Jellem: | gonosz (349) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 478/388 | Pénz: | 2057 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/70 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 22/48 (+8%) | szúrófegyverek: | 8/76 (+22%) |
vágófegyverek: | 12/3 (+5%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/28 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/44 | 2. nyomkövetés: | 43/61 (+45%) | 3. lopás: | 3/15 (+8%) |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 16/74 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 31/38 | 8. titkosírás: | 4/13 | 9. felderítés: | 16/70 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 14/57 (+900%) | 11. teológia: | 26/33 (+12%) | 12. taumaturgia: | 28/90 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 17/12 |
16. zene: | 8/11 (+10%) | 17. szörnyismeret: | 8/46 | 18. pszi: | 21/3 (+3%) |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 22/50 (+15%) | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 3/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | ramit kő (#226) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | trikornis szarv (#198) |