Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 28. 9h:06' EZ A 609. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 610. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
at 5230 10 | TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10 |
at 5367 10 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ftv 31 171 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 171. szörnyet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 135 3070 3 | átadod a 135. tárgyat a 3070. kalandozónak (3 darabot) |
lm 49 49 49 | mozogsz 49 49 49 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriásféreg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriásféreg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriásféreg testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az óriásféreg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elhajítod a vacak ekharion bébi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 101 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 150, gyógyulás: 10, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [121,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [120,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [122,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Továbbmész...) [123,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [125,76] Továbbra is síkságon vagy. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [126,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
a 32 3070 1 | átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 25 (31) | Életpont: | 270/184 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (40) | Varázspont: | 572/367 | Pénz: | 57 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 55/11 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | *23/100 | vágófegyverek: | 3/85 |
ütőfegyverek: | 20/24 (+6%) | lőfegyverek: | 5/27 (+21%) | dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/60 | 2. nyomkövetés: | 47/95 | 3. mászás: | 4/12 |
4. csapdakészítés: | 14/12 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/105 | 6. gyógyítás: | 34/44 |
7. titkosírás: | 12/101 (+19%) | 8. felderítés: | 17/94 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 25/99 (+33%) | 11. taumaturgia: | 24/32 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 3/85 (+18%) | 14. zene: | 18/1 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 6/46 (+22%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/84 (+11%) |
19. bányászat: | 8/22 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 550 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 5 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | dorony duda (#235) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 1 | kristálygömb (#265) | 34 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ubuk tüske (#131) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |