Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 29. 15h:16' EZ A 607. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 608. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
ffk 120 140 140 | felt.fv.kozkázata: 120 140 140 |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a vízionár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a sullár farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [101,90] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,90] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [98,91] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsthegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [97,91] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő nyuhaj karbin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [97,89] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó berzerker bal vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 160 1 | elkészíted a 160. tárgyat (1 darabot) |
kt 176 8 | elkészíted a 176. tárgyat (8 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
a 1264 1199 1 | átadod az 1264. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
a 160 1199 1 | átadod a 160. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
aa 196 415 138 | átadod a 196. tárgyat a 415. tárgyat a 138. tárgyat |
a 127 1199 1 | átadod a 127. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
a 34 1199 1 | átadod a 34. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
a 50 1199 100 | átadod az 50. tárgyat az 1199. kalandozónak (100 darabot) |
a 50 5415 100 | átadod az 50. tárgyat az 5415. kalandozónak (100 darabot) |
beaj 1199 | beajánlod a K.T.-be az 1199. kalandozót |
m 8 | mozogsz északra |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
Erő: | 32 | Szint: | 20 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 295/185 | Jellem: | jó (331) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 335/27 | Pénz: | 299 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/74 (+2%) | szúrófegyverek: | 21/33 | vágófegyverek: | 14/78 (+23%) |
ütőfegyverek: | 5/33 (+37%) | lőfegyverek: | 21/14 (+4%) | dobófegyverek: | 22/24 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); bumeráng (#249) (12 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 .); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/97 | 2. nyomkövetés: | 55/5 (+18%) | 3. mászás: | 7/26 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 11/82 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/100 | 6. gyógyítás: | 48/38 (+70%) |
7. titkosírás: | 3/0 | 8. felderítés: | 10/52 | 9. szörnyidomítás: | 5/35 |
10. teológia: | 21/29 (+7%) | 11. taumaturgia: | 17/62 (+5%) | 12. versengés: | 2/26 |
13. harcművészetek: | 11/47 | 14. zene: | 3/79 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 17/91 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/98 | 17. vadászat: | 8/57 (+70%) | 18. bányászat: | 25/67 (+60%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
Összsúly: 135.79 kg | Megterheltség: 138% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 24 | pirkit (#153) | |||
2 | tüske (#22) | 10 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 5 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 7 | madártoll (#112) | 4 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | uzbány csőr (#169) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vassisak (#160) | 2 | vízionár szem (#102) |