210. forduló, 212. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 29. 15h:16'
EZ A 607. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
608. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,91] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 500 tapasztalati pontot.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 varányszemet (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 397.]

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 219 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 352.]

ffk 120 140 140 felt.fv.kozkázata: 120 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[102,91] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vízionár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a vízionár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a sullár farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,90] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 10 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.


(Továbbmész...) [100,90] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+6 kaja.) Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 272.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Kijátszva egy boa constrictort, elkerülöd a halálos szorítást, és vagdaltat csinálsz a kígyóból. (+7 kaja.) Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 232.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,91] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+96 életerő.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsthegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [97,91] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő nyuhaj karbin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 18 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [104 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[98,90] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,89] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó berzerker bal vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+60 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [77 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 160 1 elkészíted a 160. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vassisakot. Egészséged TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 34.]

kt 176 8 elkészíted a 176. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 1264 1199 1 átadod az 1264. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 160 1199 1 átadod a 160. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

aa 196 415 138 átadod a 196. tárgyat a 415. tárgyat a 138. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 127 1199 1 átadod a 127. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 34 1199 1 átadod a 34. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 50 1199 100 átadod az 50. tárgyat az 1199. kalandozónak (100 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 50 5415 100 átadod az 50. tárgyat az 5415. kalandozónak (100 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

beaj 1199 beajánlod a K.T.-be az 1199. kalandozót
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [7 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 12, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be az alanori csatamén. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 352 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY)
Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig.
[Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 32 Szint: 20 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 24 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 Életpont: 295/185 Jellem: jó (331) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 335/27 Pénz: 299 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/2 EFejl: 17
Eddig összesen 1308 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4419 TP-t kaptál. Jelenleg 481951 TP-d van. A következő szinthez még 118049 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, áeratikus hasnyák, részeg kalandozó. A 209. fordulódban 1484 arany került a bankszámládra. 1513 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/74 (+2%) szúrófegyverek: 21/33 vágófegyverek: 14/78 (+23%)
ütőfegyverek: 5/33 (+37%) lőfegyverek: 21/14 (+4%) dobófegyverek: 22/24 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kő (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); bumeráng (#249) (12 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 .); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/97 2. nyomkövetés: 55/5 (+18%) 3. mászás: 7/26 (+11%)
4. csapdakészítés: 11/82 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/100 6. gyógyítás: 48/38 (+70%)
7. titkosírás: 3/0 8. felderítés: 10/52 9. szörnyidomítás: 5/35
10. teológia: 21/29 (+7%) 11. taumaturgia: 17/62 (+5%) 12. versengés: 2/26
13. harcművészetek: 11/47 14. zene: 3/79 (+7%) 15. szörnyismeret: 17/91 (+18%)
16. zárnyitás: 1/98 17. vadászat: 8/57 (+70%) 18. bányászat: 25/67 (+60%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
félelem-járó (#56), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

Összsúly: 135.79 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 24 pirkit (#153)
2 tüske (#22) 10 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 5 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 7 madártoll (#112) 4 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169) 8 vashegyű nyíl (#176)
1 vassisak (#160) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,89) vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(97,91) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167)
(98,90) Chara-din rúnaköve, Raia oltár, Leah oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), pattanóböde (#145)
(98,91) troll ritualista (#365), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(99,91) mélységi grittangok (#103), Leah oltár, érclelőhely
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, uzbányok (#102)
(101,90) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60)
(102,91) vízionárok (#66), nekrofun (#173), Tharr oltár, 43. jellempróba, sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek