Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 7. 9h:24' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5474 SZÁMLA : XXXX |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
t 988 1 | támadod a gonosz jelleműeket |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 98 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a szintszívó nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [46,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 10518 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
h 150 99 | használod a 150. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [44,4] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaszabolósáska került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 6870 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Elhajítod a vacak sírlidérc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő autentikus vámpír trófeát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 4112 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [43,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 150 99 | használod a 150. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
e 2 | élelemszerzés 1 pontért |
e 2 | élelemszerzés |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT) Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül. |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY) Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
Erő: | 11 (21) | Szint: | 8 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 22 (31) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 22 (29) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 155/155 év |
Egészség: | 10 (17) | Életpont: | 282/243 | Jellem: | jó (26) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 12 (22) | Varázspont: | 252/179 | Pénz: | 33 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 11 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -4.); tüske (#22) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
44,21 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1275 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 7 | 6. teológia: | 2 |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
gonoszok (#988), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 15 (limit: 250), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1500. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő, 1 szabotőr, 1 harcos, 1 élőholt. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | |
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | agyartőr (#420) | 1 | csontkés (#11) | 3 | csontszablya (#64) | |||
1 | fúvócső (#20) | 3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | ryuku kopja (#694) | |
11 | tüske (#22) | 13 | ubuk tüske (#131) | 20 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | |
1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | nekrofun medál (#253) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | szem szimbólum (#142) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
12 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | ||
40 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | rézkulcs (#75) | 29 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | acélpengőke (#231) | 3 | álompor (#396) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bordacsont (#16) | 4 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | |||
8 | evaporőr háj (#105) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
10 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | 3 | halcsont (#390) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
11 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | mandibulapenge (#125) | 10 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 33 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 37 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | varányszem (#30) | 3 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 85.42 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | madártoll (#112) | 1 | szent jogar (#150) | |||
9 | tüske (#22) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | dözmöng szív (#122) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
8 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tinta (#101) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|