20. forduló, 22. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 25. 16h:10'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 255 eladod a 255. tárgyat
Eladtál 1 tatu ködmönt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 105 2 eladod a 105. tárgyat 2
Eladtál 2 evaporőr hájat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz csontkést. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 44 2 eladod a 44. tárgyat 2
Eladtál 2 királygyík bőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 33 eladod a 33. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 140.]

ea 63 6 eladod a 63. tárgyat 6
Eladtál 6 tigroszlán fogat. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ve 237 megveszed a 237. tárgyat
Vásároltál 1 tankány karmot. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Leveszed a mászókarmot, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[43,2] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sakál közeledik. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Tharr nevét! (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,1] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[43,0] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vízionár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a vízionár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kilukasztod a vízionár bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a vízionár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-1] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges gyilkos tetű trófeát, és kiszedsz egy alpesi tehén trófeát. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [45,-2] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 70.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 62.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[46,-3] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Továbbmész...) [44,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 32.]

kt 233 elkészíted a 233. tárgyat
Sajnos nincs nálad smirglilevél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy furulyát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 32.]

h 233 1 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 108/79 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 100 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 120 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 744 TP-t kaptál. Jelenleg 6 426 TP-d van. A következő szinthez még 574 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); dárda (#10) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 8 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 1 11. bányászat: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 * dárda (#10)
10 kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 kőkés (#6)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
9 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 titanitdukát (#1480)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 7 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 2 királygyík bőr (#44) 11 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 4 mákrózsa virág (#56) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 10 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 32.38 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 dárda (#10) 2 evaporőr háj (#105)
2 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 1 tatu ködmön (#255)
6 tigroszlán fog (#63) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 csontkés (#11) 7 kaja (#2)
10 kerek kő (#19) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 tankány karom (#237)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
(42,1) rájanyék (#58), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(42,3) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,0) Tharr oltár, 20. jellempróba, vízionár (#66)
(43,2) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 28. jellempróba
(44,-1) gumifa (#38), olvasztókemence (#86), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(45,-4) 16. jellempróba
(45,-2) vadtroll (#70), olvasztókemence (#86), oltár
(46,-3) 26. jellempróba, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek