Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 26. 9h:12' EZ A 43. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 44. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4676 SZÁMLA : XXXX |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
vi 6 4 | viselkedésed: 6 4 |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
kt 42 | elkészíted a 42. tárgyat |
t 78 | támadod a 78. szörnyet |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a színes dözmöng jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrös pók testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a szőrös pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges pókvadász trófeát, és kinyersz egy alkalmas szőrös pók trófeát. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [52,12] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy színes dözmöng. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a színes dözmöng testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [51,11] Az erdőt dombvidék váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy tazunkaróka. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tazunkaróka bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [49,13] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Nehéz Norbi került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény gyors egymásutánban néhány kerek követ lő ki rád. A becsapódástól 2 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Nehéz Norbi jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a bal válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a Nehéz Norbi jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a Nehéz Norbi jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szöges bunkó. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [84 pontot használtál fel, van még 4.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
MALOMKŐ (1205. TÁRGY) Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát. |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 11 | Szint: | 9 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 148/65 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 20/20 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
49,103 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 (+1) |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), csontlepke (#746) |
Összsúly: 69.48 kg | Megterheltség: 165% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | kaja (#2) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dözmöng szív (#122) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | óndarab (#85) | 6 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tatu ködmön (#255) | 1 | távcső (#42) |
48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|