20. forduló, 22. forduló, CrimeBoss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 30. 17h:47'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4529
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CRIMEBOSS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,0] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

f 49 kísérletezel a 49. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

f 49 kísérletezel a 49. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[26,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy elpusztított smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és diadalmasan beszerzel egy garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a deus ex machinát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Beszélgess egy halott lelkével. 2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

v 1 1 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 mozogsz keletre
[27,1] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő kőtestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kőevő jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel jól megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kőevő megüti a jobb válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel jól megszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 32, gyógyulás: 6, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+4 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 110.]

f 49 70 kísérletezel a 49. tárggyal a 70. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 mozogsz északkeletre
[28,0] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel kicsit megsebzed a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel kicsit megsebzed a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+4 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 60.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 60.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú! (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A százfogú fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot (ld. enc.). Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+4 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+4 életerő.) [44 pontot használtál fel, van még 16.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[29,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kavadu mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kavadu hosszú nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a kavadu testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kavadu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT)
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat elmondásakor elszívod a környező növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sűrűbb a növényzet az adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerőd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

KARAKTERLAP

CrimeBoss, egy barna, tüsi hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 10 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 20 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 14 Életpont: 106/70 Jellem: gonosz (8) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 34/12 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 88 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 499 TP-t kaptál. Jelenleg 3 522 TP-d van. A következő szinthez még 478 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -);
29,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 930 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. teológia: 1 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 10 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

Összsúly: 28.82 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 mérgezett tüske (#23) 1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 kavadu lebeny (#24) 1 rézkulcs (#75)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30
-1
0
1
2
(26,1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, garokk (#73)
(27,1) olvasztókemence (#86), kőevő (#62)
(28,0) mély kút (#93), patak, Leah oltár, tintacsiga (#74), százfogú (#53)
(29,0) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 10. jellempróba, kavadu (#19)

Üzenet küldése a karakternek