20. forduló, 22. forduló, Dragomus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 11. 15h:02'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4453
SZÁMLA : XXXX

DRAGOMUS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

ba 71 96 nem támadod a 71. szörnyet a 96. szörnyet
BA 71 parancs tárolva. BA 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis bőrpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

f 14 45 kísérletezel a 14. tárggyal a 45. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szöges bőrpajzsot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

f 70 51 kísérletezel a 70. tárggyal az 51. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 mozogsz nyugatra
[32,3] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontlepke. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 129.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[33,4] A hegyvidéket síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a rájanyék testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a rájanyék bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [34,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bolhakutya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a bolhakutya farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bolhakutya bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sírlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy halálbokort. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [35,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a garokk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a garokk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 35.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 31.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 23.]

kt 12 elkészíted a 12. tárgyat
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kut 5 kutatsz 3 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY)
A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY)
A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

KARAKTERLAP

Dragomus, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 21. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 4/4 Magasság: 156 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 13 Életpont: 103/53 Jellem: gonosz (3) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 91 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 195 TP-t kaptál. Jelenleg 3 385 TP-d van. A következő szinthez még 615 TP szükséges. Trófeáid: pókvadász, evaporőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0
35,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 35

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1454 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 1
10. zárnyitás: 2 11. vadászat: 4 12. bányászat: 3 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
csontlepke (#746), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szintszívó (#96)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

Összsúly: 42.69 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kavadu lebeny (#24)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszurony (#12) 2 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
7 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

31 32 33 34 35 36
2
3
4
5
6
(32,3) csontlepke (#746), olvasztókemence (#86)
(33,4) rájanyék (#58), oltár, 8. jellempróba
(34,5) bolhakutyák (#17), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(35,5) garokk (#73)

Üzenet küldése a karakternek