| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. jún. 13. 9h:23' EZ A 22. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 23. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 SZÁMLA : XXXX |
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| d 9 1 | eldobod a 9. tárgyat (1 darabot) |
| d 45 1 13 | eldobod a 45. tárgyat (1 darabot) 13 |
| d 64 2 13 | eldobod a 64. tárgyat (2 darabot) 13 |
| d 72 1 13 | eldobod a 72. tárgyat (1 darabot) 13 |
| kf 160 164 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 164. tárggyal |
| h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [25,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| be 531 | bemész az 531. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 123.]
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített uzbány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-3] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy sérült uzbány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a százfogú testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [30,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [31,-3] Továbbra is síkságon vagy.
| f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
| f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
| h 242 | használod a 242. tárgyat |
| VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
VASVÉRT (164. TÁRGY)Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
| RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
| ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
| Erő: | 14 (15) | Szint: | 6 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 11 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 11 (12) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 54/54 év |
| Egészség: | 16 | Életpont: | 111/94 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 229 arany | Kép. pont: | 4 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 6 | ||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
| 4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 4 | 6. vadászat: | 2 |
| 7. bányászat: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| Összsúly: 40.72 kg | Megterheltség: 101% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 10 | arany (#50) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
| 10 | kaja (#2) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | rézkulcs (#75) | |||||||