20. forduló, 22. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 24. 9h:21'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-310,-47] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bakkura nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

ba 66 124 146 nem támadod a 66. szörnyet a 124. szörnyet a 146. szörnyet
BA 66 parancs törölve. BA 124 parancs törölve. BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 146.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]

jlk 4111 jelszó kimondása 4111
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a massza hájtömegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mély sebet ejt a jobb combodon a massza ollójával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 15 drótszőrt. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa üveggömb! Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 126.]
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+13 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

flh 4 23 2 felt. lőfegyver haszn. 4 a 23. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 4 23 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 mozogsz délre
[-310,-46] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vízionár közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár vizenyős szemét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 22 4 elkészíted a 22. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 tüskét. [4 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-310,-45] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szeppent rákfatty. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [-310,-44] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gitonga került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gitonga bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 62.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[-310,-43] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy bo-skorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bo-skorpió bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [-309,-42] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy királygyík lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a királygyík farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [-309,-41] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy manifesztátor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 32.]

m 4 mozogsz délre
[-309,-40] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Ha Raia hitét követed, várnak rád a Naplovagok(9108)! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
[A parancs tárolásra került.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 3/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 124/64 Jellem: jó (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 0/0 Pénz: 69 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 36/7
Eddig összesen 120 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 443 TP-t kaptál. Jelenleg 5 273 TP-d van. A következő szinthez még 1 727 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); mérgezett tüske (#23) max. 2 db (4 .); tüske (#22) max. 2 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
55,33 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 5
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 6 (+1) 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 2
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * díszes rézpajzs (#84) 1 * mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontszablya (#64) 1 * fúvócső (#20)
2 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 2 * tüske (#22)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mérleg (#81) 2 rézkulcs (#75)
1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 34 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114) 5 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 3 lapockacsont (#33) 35 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa üveggömb (#383) 3 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 7 smirglilevél (#29)
3 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 7 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 44.50 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 2 kaja (#2)
2 mérgezett tüske (#23) 1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 drótszőr (#37) 2 gyenge méreg (#26) 2 királygyík bőr (#44)
3 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 20 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-311 -310 -309 -308
-48
-47
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
-39
(-310,-47) massza (#217)
(-310,-46) Dornodon oltár, 34. jellempróba, vízionárok (#66)
(-310,-45) 33. jellempróba, olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(-310,-44) gitonga (#76), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár
(-310,-43) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), bo-skorpió (#54)
(-309,-42) királygyík (#26), vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(-309,-41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 40. jellempróba, Tharr oltár, manifesztátor (#124)
(-309,-40) királygyíkok (#26), mínosz-kúp (#178), 33. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek