208. forduló, 210. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 15h:13'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy griff nyakéket, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Tűz, E-Sika-Ho, Cinty és Tarantella. E-Sika-Ho kijelenti, hogy ő lesz a főnök, és punktum, hiszen ki is lenne nála alkalmasabb erre a beosztásra.
- Legelőször is, be kéne jutni valahogy - vakargatja a kobakját.
Te meg csak csóválod a fejed. Tipikus főnök! Nem ért semmihez, de dirigálni, azt tud! Lekuporodtok a kő mellé, és megpróbáltok rájönni, vajon mit jelenthet a rá vésett felirat. Nem is olyan egyszerű feladat. Az már az első pillanatban látszik, hogy egy versike, vagy találós kérdés az egész. A feladvány megfejtése pedig biztos varázsszóként nyitja a bejáratot. Igaz, hogy egy hosszú órába telik, mire rájöttök az első, gyakran ismétlődő jel értelmére, de innen egy-kettőre felgyorsul a megfejtés. Egy kusza, se füle, se farka versike alakul ki a munkátok nyomán, valami "bikbak manócskáról", meg az ő "dongótündér barátjáról". Pha! A történet szerint eltévednek az erdőben, és hosszas bolyongás után egy kútra bukkannak. A megfejtés egy teljesen értelmetlen varázsszó. Hangosan kimondjátok, és láss csodát! A kő menten félresiklik! Egy lépcső van mögötte, ami a mélybe vezet, és néhány lépés után víz alá merül. Egymásra pislogtok: itt bizony úszni kell! Szerencsére a folyosónak csak egy egészen rövid szakasza van víz alatt, utána egy kisebb barlangszerű helyiség következik. A víz fölött egy légbuborék van, amiből levegőt vehettek. Ismét lemerülve aztán kiderül, hogy a barlang túlsó oldalán a kijáratot egy erős rács védi. Fogalmatok sincs, milyen kulcs nyithatja. A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Tarantella rendelkezik a legtöbbel. Nem volt egy nagy szám ez a lakat! Hamar megadta magát. Most már nincs más hátra, mint feltárni a rácsot, de az sajnos borzasztóan beszorult. Vállal mindannyian nekifeszültök. Nekiveselkedtek, és megragadjátok a rácsot. Eleinte csak hiábavaló rángatásnak tűnik, de aztán megmozdul, és mire végképp elfogy a levegőtök, résnyire kitárul. Pont befértek rajta. Újabb levegővétel után egy rövid, víz alatti alagút következik, aztán egy tágas barlang. Amolyan medenceszerűség. A falon fáklyák világítanak. A medence túlsó végén valami mozgásra lesztek figyelmesek. Ajjaj! Társaságot kaptatok! Szigonyt forgatsz majd a harcban.
Tűzzel, E-Sika-Hoval, Cintyval és Tarantellával csapatban küzdesz. Ellenfeletek egy diuretikus kráken!

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Szigonnyal Tűz megdöfködi a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.)
Rövid karddal E-Sika-Ho súrolja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal Cinty megdöfködi a diuretikus kráken testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Tarantella megkarcolja a diuretikus kráken egyik csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal megérinted a diuretikus kráken testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek Tűz felé. Ő megpróbálja elkerülni őket, de néhány lecsap a testére. (6 támadástól 23 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken belemar Tűz bal oldalába, de társad jó reflexeinek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztett.) Társad arca fájdalmas grimaszba torzul, ahogy a karmok kitépnek belőle egy darabot. Még 12 életpontot vesztett.
Szigonnyal Tűz megböki a diuretikus kráken testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal E-Sika-Ho megkarcolja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal Cinty többször eltalálja a diuretikus kráken testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Tarantella ezt a támadást elhibázta! Szigonnyal megkarcolod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér Tűz hasára. (6 támadástól 31 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják Tűz kézfejét. (1 támadástól 11 életpontot vesztett.) Tűz hátat fordít a csatának, és lelép. E-Sika-Ho futva menekül. Cinty futásnak indul, elege lett a harcból. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 79, összes sebződés: 209}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. Jártányi erőtök sem marad, mire végeztek ezekkel a szörnyű bestiákkal. Kikapaszkodtok a medence partjára. A fáklya alatt egy hatalmas utazóláda hever. Talán innen osztogatja a jutalmat a mesterharcos azoknak, akik legyőzik kis kedvenceit. Ti győztetek, ezért jogos a jutalom! Mohón felnyitjátok a láda fedelét. A kincs szétosztását követően neked 1 próbakő (ld. enc.), 2 csigakagyló (ld. enc.), 1 kisebb teleportkő (ld. enc.), 1 zafír medallion (ld. enc.) és 1 aranytű jut. (Tarantella 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 párducbőr pénztárcával és 1 réz papi karkötővel , Tűz 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 arany papi karkötővel és 1 arany karpereccel , E-Sika-Ho 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 kampós acélszigonnyal, 1 vadászkéssel és 1 aranygyűrűvel , Cinty 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 rájabőr úszógatyával és 1 igazgy. fülbevalóval távozhat.) A barlang túlsó végéből hangokat hallotok. Talán a mesterharcos közeledik? Nem lenne jó összefutni vele. Valószínűleg zokon venné, hogy "meglékeltétek" a kedvenc oktató központját. Visszaereszkedtek a medencébe, és amerről jöttetek, távoztok. Hamarosan már odakint tárgyaljátok az eseményeket, megkönnyebbülten nevetve. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 7500 tapasztalati pontot kaptál. [50 TVP-t használtál fel.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 9 mákrózsa virágot (18 arany kikiáltási áron), 2 mutáns csontot (64 arany kikiáltási áron), 8 sallank karmot (64 arany kikiáltási áron), 2 kavadu lebenyt (324 arany kikiáltási áron), 2 kavadu lebenyt (323 arany kikiáltási áron), 1 rövid kardot (64 arany kikiáltási áron), 8 fáklyát (74 arany kikiáltási áron), 20 rézdarabot (39 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 10 isteni könnycseppet (42 arany), 6 szárnyas hernyót (100 arany), 2 alligátorbőrt (999 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 csontkulcs (eladási ár: 424 arany, ebből a kezelési költség: 33 arany), 10 óndarab (eladási ár: 37 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 30 kaktusztüske (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 grifftojás (eladási ár: 704 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 5 rézdarabot.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku buzogány. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 443.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 308 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 422.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 392.]

f 1131 kísérletezel az 1131. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 382.]

fkt 700 3 felt. készítesz a 700. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

fkt 313 30 felt. készítesz a 313. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kt 662 1 elkészíted a 662. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 alligátorbőr cipőt. [Rahn ékkő:] 1100 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 357.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a liumbe testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a liumbe testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 69 18 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (18 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 18 szárnyas hernyót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 347.]

a 334 4057 2 átadod a 334. tárgyat a 4057. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 acéltűt E-Sika-Ho részére. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

a 166 4057 100 átadod a 166. tárgyat a 4057. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 34 ugh mérget E-Sika-Ho részére. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

m 3 8 7 mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra
[130,75] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Felfedeztél egy manilla-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 22 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 4840 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)

(Továbbmész...) [130,74] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal vállát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [135 pontot használtál fel, van még 212.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a liumbe testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a liumbe bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 202.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[130,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia felszentelt papja. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ryuku futárbérenc trófea, egy quwarg királynő trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Sernel Linthenal. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [130,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Találsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 4 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 158.]

jlk 9292 jelszó kimondása 9292
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza förtelmes hasát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza lifegő antennáját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a massza testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a massza jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a massza jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy shinai gömb és egy bakkura csizma. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 143.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[131,70] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg szabotőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg felderítő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 127.]

kt 547 16 elkészíted az 547. tárgyat (16 darabot)
Ezt a tárgyat a te fajod képviselői nem készíthetik el. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

kb 662 1 kiveszel a bankból a 662. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 alligátorbőr cipőt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 127.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a liumbe testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[133,69] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,69] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 tubarkövet. 400 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [134,70] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Kanyargok, tekergek,
Megrázlak, elviszlek,
Kapudig vezetlek.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 360 361 189 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 189. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 20 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 20 isteni könnycseppet találsz. (Nincs mibe rakni 5 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 68.]
Iszol a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 82 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. Egy kaját fal föl a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 68 pontod maradt, ebből a következő körre 68 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 418 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY)
Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható.

CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY)
Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is.

ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 20 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 301/267 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 459/108 Pénz: 6697 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 128/78 EFejl: 9
Eddig összesen 1727 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15672 TP-t kaptál. Jelenleg 508375 TP-d van. A következő szinthez még 91625 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5923 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 22/56 (+24%) ütőfegyverek: 25/95 (+4%) lőfegyverek: 9/90
dobófegyverek: 27/15 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 348 időszaki: 65

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 44/2 (+51%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 12/62 (+6%) 5. csapdakészítés: 15/35 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/61
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 9/31 (+11%) 9. felderítés: 22/60 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/25 11. teológia: 30/85 (+26%) 12. taumaturgia: 31/48 (+6%)
13. szerencsejáték: 4/87 14. versengés: 15/14 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 22/84 (+34%) 17. pszi: 18/9 (+7%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/33 (+4%) 21. úszás: 2/31 (-500%)
22. főzés: 13/21 (+10%) 23. csapatmunka: 3/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acéltű (#334) 1 álompor (#396) 14 borkonyó bibe (#312)
1 liumbe bimbó (#656) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 ragasztó (#83)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
30 ugh méreg (#166) 146 víz (#27) 4 szárnyas hernyó (#69)
2 alligátorbőr (#661)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
93 arany (#50) 1 alligátorbőr cipő (#662) 1 aranytű (#272)
1 aurach fog (#657) 1 bakkura csizma (#96) 4 fabontó (#106)
1 fokhagyma (#403) 21 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 karbin plazma (#199) 1 ryuku buzogány (#696)
1 shinai gömb (#348) 1 tubarkő (#700)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,73) Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111), epokitféreg (#147), liumbe (#349)
(129,74) ryuku légiós (#361), liumbe (#349)
(130,71) a 124. labirintus bejárata, márványtorony (#175), phua-kúp (#372), oltár, 28. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), massza (#217)
(130,72) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), Sernel Linthenal (5211. kalandozó)
(130,74) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(130,75) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(131,70) quwarg szabotőr (#301), gumifa (#38), 27. jellempróba
(132,70) quwarg felderítő (#299), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, liumbe (#349)
(133,69) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), egy ismeretlen isten rúnaköve, ryuku gárdista (#360)
(134,69) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), manóodú (#698), érclelőhely
(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), oltár

Üzenet küldése a karakternek