Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 24. 9h:03' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 225 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
lm 29 30 32 | mozogsz 29 30 32 |
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
lm 36 37 39 | mozogsz 36 37 39 |
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
lm 49 | mozogsz 49 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 8 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
Erő: | 26 | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 270/193 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 | Varázspont: | 572/503 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 46/16 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | *23/100 | vágófegyverek: | 3/85 |
ütőfegyverek: | 20/18 (+8%) | lőfegyverek: | 5/6 | dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/60 | 2. nyomkövetés: | 47/95 | 3. mászás: | 4/12 |
4. csapdakészítés: | 13/105 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/105 (+5%) | 6. gyógyítás: | 34/44 |
7. titkosírás: | 12/82 | 8. felderítés: | 17/94 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 25/32 (+12%) | 11. taumaturgia: | 24/18 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 3/67 | 14. zene: | 17/21 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 5/92 (+10%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/73 |
19. bányászat: | 8/22 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | erőpajzs I (#12) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 175 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 4 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 10 | pirkit (#153) | 2 | sallank karom (#128) | |||
5 | vasérc (#152) |