207. forduló, 209. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 12h:08'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,70] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Tarantellával. Raia püspöke. Egy bátorság medálját, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked egy grifftojást, egy varázskorsót (ld. enc.), egy griff nyakéket (ld. enc.) és 3 kavadu lebenyt.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 396.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

ek 7 21 5 t. energia kisütése: 7 21 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 úszás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

kb 124 3 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 8 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 308 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 375.]

dd 17 9 1067 eldobod a 17. tárgyat a 9. tárgyat az 1067. tárgyat
Elhajítasz 25 szögletes követ. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

bb 159 69 662 beraksz a bankba a 159. tárgyat (69 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kis vaspajzsot. Beraksz a bank széfjébe 15 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 1 alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

jlk 1279 jelszó kimondása 1279
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza teknőcpáncélját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza teknőcpáncélját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a massza testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a massza fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Több csapást kapsz a massza farkától. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, egy igazgy. fülbevaló, egy nagy vaskulcs, 16 arany és egy sallank nyíl. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 360.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 330.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a liumbe testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 320.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[133,71] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az arató csattanat testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Találsz egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,70] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,70] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 296.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[130,71] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Se fedele, se feneke,
Mégis mindig hússal tele.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 33 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,70] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat, 1 Influenza. Ez egy pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Déja vu, 1 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 1 Sötét halál, 1 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Influenza. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Szerencsejáték. Ez terc! Vesztettél. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 66 darab aranyérmét.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr templomot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,71] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Quwarg szagot érzel! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy xirnox. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a xirnox testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a xirnox jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a xirnox farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! [87 pontot használtál fel, van még 209.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[128,72] Füves síkságra érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,74] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 mozogsz keletre
[129,74] A hegyvidéket síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy trosnyogó szakóca lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. A kocsmai pletykák szerint kell itt lennie valahol a közelben egy föld alatti barlangrendszernek, amiben medencék találhatók, mindenféle vízi szörnyetegekkel. De sehol semmi. Egy ilyen helynek kell, hogy legyen valamiféle jele. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy elsiklottál egy apró részlet felett, és még egyszer végigjárod a környéket. Egyszer csak egy kerek terméskőre leszel figyelmes. Valamiféle írás látszik rajta, de nem tudod kibetűzni. Jól megjegyzed a helyet, és elhatározod, hogy visszatérsz néhány belevaló barátoddal, és alaposabban felderítitek a környéket. Ki tudja, lehet, hogy épp a titkos, hátsó bejáratot találtad meg? (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Dornodon bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tűz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Tarantellával. Raia püspöke. Egy bátorság medálját, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Cintyval. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 174.]

tk 18 4057 57 többszemélyes kaland 18 4057 57
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Tarantella, Cinty, Tűz. Most már csak várni kell! Amint E-Sika-Ho ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 174.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 164.]

kb 43 4 kiveszel a bankból a 43. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 334 12 elkészíted a 334. tárgyat (12 darabot)
Legyártottál 12 acéltűt. [Rahn ékkő:] 528 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 152.]

szk 360 361 189 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 189. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+453 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 20 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 20 rézdarabot találsz. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 141.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 61 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 4, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 141 pontod maradt, ebből a következő körre 141 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY)
Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt!

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 20 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 301/215 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 459/445 Pénz: 6735 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 128/108 EFejl: 8
Eddig összesen 1713 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11763 TP-t kaptál. Jelenleg 485203 TP-d van. A következő szinthez még 114797 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5923 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 22/32 (+18%) ütőfegyverek: 25/91 (+3%) lőfegyverek: 9/90
dobófegyverek: 27/13 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 344 időszaki: 61

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 43/51 (+43%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 12/56 (+6%) 5. csapdakészítés: 15/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/61
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 9/3 (+11%) 9. felderítés: 22/54 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/25 11. teológia: 30/59 (+23%) 12. taumaturgia: 31/42 (+3%)
13. szerencsejáték: 4/87 (+11%) 14. versengés: 15/14 (+24%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 22/50 (+20%) 17. pszi: 18/2 (+7%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/29 (+2%) 21. úszás: 7/13 (+500%)
22. főzés: 13/11 (+10%) 23. csapatmunka: 2/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) feltámadás (#168) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
1 bunkósbot (#9) 1 drótszőr (#37) 2 gyógykenőcs (#313)
1 jegesmedve bunda (#1067) 2 kaja (#2) 11 kaktusztüske (#114)
2 kis vaspajzs (#159) 1 manakristály (#500) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
12 rákfatty váladék (#333) 15 szárnyas hernyó (#69) 25 szögletes kő (#17)
31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 12 acéltű (#334)
6 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kőszem (#304) 1 liumbe bimbó (#656) 10 mákrózsa virág (#56)
1 nagy vaskulcs (#186) 20 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129) 1 spiritusz (#170)
3 tükör (#43) 13 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,71) xirnoxszal (#122), quwarg királynő (#153)
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,74) quwarg királynő (#153), a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(129,70) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, halálhozó (#419)
(129,73) ragyás burástyák (#111), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(129,74) művészi porolit (#720), Leah oltár, 18. többszemélyes kaland, Tűz (3808. kalandozó), Tarantella (4148. kalandozó), Cinty (5787. kalandozó), liumbe (#349)
(130,71) a 124. labirintus bejárata, márványtorony (#175), phua-kúp (#372), oltár, 28. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), quwarg felderítő (#299)
(131,70) gumifa (#38), 27. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(132,70) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(134,70) massza (#217), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek