Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 18. 9h:26' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát.
Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1411 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Thunder Power ellenfelére bo'adhun csapás varázslatot lő. 500 életpontot sebzett. Egy tűzeső varázslatot idézel. [velociraptor:] 28 életpontot sebeztél. [Thunder Power:] 12 életpontot vesztett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
705 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Thunder Powert terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 528, összes sebződés: 12}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.)
Mallon botjával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.)
Mallon botjával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Trollina hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Thunder Power egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebzett. Trollina mélyen koncentrálva megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd az ellenfélre küldi. Semmi hatás! Egy tűzeső varázslatot idézel. [tyrex egyeduralkodó:] 9 életpontot sebeztél. [Thunder Power:] 7 életpontot vesztett. [Trollina:] 14 életpontot vesztett.
Thunder Power a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Trollina bumerángot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó farkát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrex egyeduralkodó farkát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-66 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Ököllel Thunder Power párszor megpöccinti a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkéssel Thunder Power súrolja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel Trollina gyengén megüti a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal Trollina kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mallon botjával meghorzsolod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrex egyeduralkodó kitátja a pofáját és Thunder Power testébe harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztett.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1874 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Trollina kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP, összes sebzés: 901, összes sebződés: 568}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 71. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
ftv 44 212 | felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 212. szörnyet |
ftv 98 154 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 154. szörnyet |
ftv 61 159 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 159. szörnyet |
ftv 47 145 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 145. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
p 65 1 6 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
im 0 2 | imádkozol |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [123,54] A terep változik, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kétfejű troll jobb fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [124,54] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [126,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nektoraf testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [125,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [124,51] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vortexmágus jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,50] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrlajhár. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a szőrlajhár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szőrlajhár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
f 168 26 27 | kísérletezel a 168. tárggyal a 26. tárggyal a 27. tárggyal |
f 2 403 | kísérletezel a 2. tárggyal a 403. tárggyal |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY) A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY) A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni. |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY) Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt. |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 357/233 | Jellem: | jó (427) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (40) | Varázspont: | 525/273 | Pénz: | 3709 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/5 | Pszi pont: | 156/40 | EFejl: | 33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 13/62 (+43%) |
ütőfegyverek: | 24/20 (+4%) | lőfegyverek: | 23/32 (+10%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << Mallon botja (#1526) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/81 | 2. nyomkövetés: | 25/31 (+41%) | 3. mászás: | 12/52 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 15/61 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/2 | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 2/77 | 8. felderítés: | 11/34 | 9. szörnyidomítás: | 8/80 (-1000%) |
10. teológia: | 24/98 (+37%) | 11. taumaturgia: | 25/63 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 10/88 (+8%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 19/15 (+34%) |
16. pszi: | 19/71 (+21%) | 17. zárnyitás: | 3/54 | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 20/45 (+11%) | 20. testépítés: | 26/15 | 21. főzés: | 6/4 (+18%) |
22. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0) |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | pirkit (#153) | 10 | tüske (#22) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 29 | víz (#27) | 1 | extra takarmány (#1360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | olló (#335) | 1 | púderkő (#119) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szigony (#389) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | tatu dob (#234) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |