204. forduló, 206. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 6. 0h:16'
EZ A 210. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
211. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

PEAKY KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,73] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 1458. hetének nyerőszámai: 25, 22, 27. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 8 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 104 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 81 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 364.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Észreveszel egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Johnnyu Lee. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [124,73] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,74] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-26 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 326.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Nem képes repülni, mégis,
Bármerre mész vele,
Nem hagy egy szemernyi nyomot se.
[5 pontot használtál fel, van még 321.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[122,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-11 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy téfea magoflux!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a téfea magoflux jobb vállát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a mutáns pók testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 fabontót. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [121,74] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy földsárkány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a földsárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff farkát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás griff jobb vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az óriás griff tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy griffőniksz!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz bal szárnyát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a griffőniksz farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy griffőniksz!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz bal lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a griffőniksz farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a troll ritualista fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a troll ritualista fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. 10 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [79 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[119,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [118,74] Belegyalogolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[27 pontot használtál fel, van még 215.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 195.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 175.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 155.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 115.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[119,75] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,75] Épületek tűnnek fel. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Trolltárnák.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 88.]

ef 6 506 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 41.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 4, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 41 pontod maradt, ebből a következő körre 41 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 29 (45) Szint: 26 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 32 (46) Támadás: 45 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 24 (36) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 30/300 év
Egészség: 20 (32) Életpont: 563/563 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (40) Varázspont: 853/0 Pénz: 966 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 179/16 EFejl: 30
Eddig összesen 2169 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 839 TP-t kaptál. Jelenleg 1 951 079 TP-d van. A következő szinthez még 48 921 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, óriásféreg, ongóliant. A 164. fordulódban 874 arany került a bankszámládra. 917 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 (+24%) ökölvívás: 27/79 (+2%) szúrófegyverek: 22/41 (+2%)
vágófegyverek: 18/30 ütőfegyverek: 7/12 lőfegyverek: 18/39 (+6%)
dobófegyverek: 26/83 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << raptor szablya (#482) << varkaudar lándzsa (#224)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 60, 64, 59, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 35/8 (+40%) 3. mászás: 10/99 (+13%)
4. csapdakészítés: 30/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/38 6. gyógyítás: 43/2
7. titkosírás: 5/93 8. felderítés: 9/51 (+19%) 9. szörnyidomítás: 9/12
10. teológia: 22/6 (+4%) 11. taumaturgia: 26/97 (+8%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 31/17 14. zene: 14/58 15. szörnyismeret: 12/8
16. pszi: 25/89 (+14%) 17. zárnyitás: 4/4 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 30/62 (+13%) 20. úszás: 10/77 (+30%) 21. főzés: 7/21
22. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agybénítás (#114), Tharr haragja (#145)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 59, 60, 61, 64, 66, 68, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1277 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 csatabárd (#555) 2 csontszablya (#64)
1 kőkés (#6) 1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 2 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574)
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 4 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
7 nyílvessző (#108) 30 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 5 ezüstshuriken (#327) 11 jégpasztilla (#1566)
7 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 13 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaspajzs (#159) 1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
2 bakkura csizma (#96) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$6 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
4 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 10 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyöngysor (#192) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 nap szimbólum (#141)
1 * rothasztó talizmán (#815) 1 trófea nyaklánc (#196) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 7 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
14 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
15 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 75]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 44]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 100]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 113 csepp ugh méreg (#166), fér még: 43]
5 vizestömlő (#3) [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 36]
7 zöld üveg (#82) [bennük 29 csepp ragasztó (#83), fér még: 111]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 11 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
2 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 9 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 dorony duda (#235) 2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 150 kaja (#2)
2 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
4 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 2 moa antigrav (#2204)
1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
21 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 12 titanitdukát (#1480) 1 varázskő (#305)
3 varkaudar pálinka (#1137) 5 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * ryuku rúna (#2620) 1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 16 amniosz (#203)
3 antilopbőr (#48) 3 aranytoll (#572) 29 argumérc (#2632)
1 aurach bőr (#658) 6 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
2 berzerker tüske (#713) 3 borkonyó bibe (#312) 20 bunthar bőr (#733)
9 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
4 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212) 2 dözmöng szív (#122)
83 drótszőr (#37) $2 elkarog szőr ($665) 1 etra hályog (#712)
$6 fabontó ($106) 24 fekete gyöngy (#99) 33 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 2 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
8 grifftojás (#179) 15 gromak bőr (#268) 39 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 27 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 3 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 6 királygyík bőr (#44) 1 kobudera csont (#705)
12 kőszem (#304) 3 kvazár (#244) 2 lajhár csont (#236)
4 lapockacsont (#33) 3 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe bimbó (#656)
2 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447) 209 madártoll (#112)
14 magszim bél (#103) 67 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
2 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382) 2 moa üveggömb (#383)
3 mocsári penke (#148) 4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
32 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 5 ovimon-bogyó (#207)
62 pirkit (#153) 33 polip szívóka (#391) 1 púderkő (#119)
9 pular kristály (#239) 7 ramit kő (#226) 28 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 5 rozmárfog (#1069) 2 smaragdkő (#678)
12 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 11 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 34 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 323.79 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 242 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 kaktusztüske (#114) 2 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
185 arany (#50) 3 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 6 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)
4 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127
72
73
74
75
76
(118,74) elektromos angolna (#196), opati polip (#195)
(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(119,75) törpe bánya (#435), érclelőhely
(120,74) troll ritualista (#365), törpe bánya (#435)
(121,74) földsárkány (#359), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), óriás griff (#105), griffőniksz (#106)
(122,74) tüskés harci gromak (#156), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(123,74) kétfejű troll (#163), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, 32. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(124,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 42. jellempróba, Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(125,73) gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), arató csattanat (#144)
(126,73) tetemember (#123), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek