Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 12. 9h:16' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
le 278 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
flh 10 176 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 176. tárggyal |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő és 3 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis varkaudar íjász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Tguarkhan trófeát. 1585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a lajhárlord bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [117,47] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy manilla-fát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
(Továbbmész...) [117,48] Fák, mindenütt csak fák.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [119,50] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [120,51] Még mindig az erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Továbbmész...) [121,54] Még mindig bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hadroszaurusz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a hadroszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 1447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
szk 7000 | keresed a 7000. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
tk 6 2455 | többszemélyes kaland 6 2455 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 357/300 | Jellem: | jó (396) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (40) | Varázspont: | 525/125 | Pénz: | 1709 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/20 | Pszi pont: | 156/49 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 13/11 (+15%) |
ütőfegyverek: | 24/14 (+3%) | lőfegyverek: | 23/20 (+5%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << Mallon botja (#1526) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/81 | 2. nyomkövetés: | 24/86 (+26%) | 3. mászás: | 12/46 |
4. csapdakészítés: | 15/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/2 | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 2/77 | 8. felderítés: | 11/34 | 9. szörnyidomítás: | 8/50 |
10. teológia: | 24/25 (+24%) | 11. taumaturgia: | 25/35 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 10/80 (+8%) | 14. zene: | 11/35 | 15. szörnyismeret: | 18/81 |
16. pszi: | 19/23 (+35%) | 17. zárnyitás: | 3/54 | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 20/34 (+4%) | 20. testépítés: | 24/95 | 21. főzés: | 5/71 (+18%) |
22. csapatmunka: | 3/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
tisztítótűz (#44) | >> | Tguarkhan (#212) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0) |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | spiritusz (#170) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 26 | kaja (#2) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 5 | manakristály (#500) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |