Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 23. 9h:32' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | megveszed a 713. tárgyat 5 |
hu | hulladék: |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [123,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Vasalt bunkóval megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [123,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy partravetett medúza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vasalt bunkóval megcsapod a partravetett medúza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [121,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Úgy gondolod, hogy a közeledő partravetett medúza nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a partravetett medúza testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a partravetett medúza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [119,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
a 160 1987 1 | átadod a 160. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot) |
a 32 1987 1 | átadod a 32. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot) |
aa 270 295 161 | átadod a 270. tárgyat a 295. tárgyat a 161. tárgyat |
aa 327 127 308 | átadod a 327. tárgyat a 127. tárgyat a 308. tárgyat |
aa 74 114 29 | átadod a 74. tárgyat a 114. tárgyat a 29. tárgyat |
aa 99 1222 396 | átadod a 99. tárgyat az 1222. tárgyat a 396. tárgyat |
a 214 4446 10 | átadod a 214. tárgyat a 4446. kalandozónak (10 darabot) |
in 1987 776 1222 | leírod az 1987. kalandozónak a 776. szörnyet az 1222. tárgyat |
im 0 5 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 27 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 299/170 | Jellem: | jó (528) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 551/3 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/7 | Pszi pont: | 77/31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/0 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 19/29 (+4%) |
vágófegyverek: | 17/38 (+3%) | ütőfegyverek: | 16/59 (+15%) | lőfegyverek: | 10/43 |
dobófegyverek: | *23/100 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/68 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 57/34 (+24%) | 3. mászás: | 7/91 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 4/4 | 6. gyógyítás: | 17/99 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 16/6 | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 26/49 (+14%) | 11. taumaturgia: | 37/94 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/83 |
13. versengés: | 3/62 | 14. zene: | 12/19 | 15. szörnyismeret: | 13/2 |
16. pszi: | 12/4 (+16%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 7/62 |
19. bányászat: | 21/18 | 20. úszás: | 8/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0) |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
Összsúly: 97.74 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
3 | spiritusz (#170) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | purifikátor háj (#269) |