204. forduló, 206. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 23. 9h:32'
EZ A 559. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
560. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,3] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 5. KP: megveszed a 713. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

hu hulladék:
Minden HU parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 43 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 530.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 528.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 518.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[122,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység?
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Vasalt bunkóval megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 494.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
[124,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy partravetett medúza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vasalt bunkóval megcsapod a partravetett medúza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 470.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[122,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Úgy gondolod, hogy a közeledő partravetett medúza nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a partravetett medúza testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a partravetett medúza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 446.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[120,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy acéldarázs. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [119,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 422.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 43 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
43 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 392.]

a 160 1987 1 átadod a 160. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

a 32 1987 1 átadod a 32. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

aa 270 295 161 átadod a 270. tárgyat a 295. tárgyat a 161. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

aa 327 127 308 átadod a 327. tárgyat a 127. tárgyat a 308. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

aa 74 114 29 átadod a 74. tárgyat a 114. tárgyat a 29. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

aa 99 1222 396 átadod a 99. tárgyat az 1222. tárgyat a 396. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

a 214 4446 10 átadod a 214. tárgyat a 4446. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 manifeszt.nyúlványt Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

in 1987 776 1222 leírod az 1987. kalandozónak a 776. szörnyet az 1222. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 387.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 2 27 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia püspöke vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 27 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 19 Életpont: 299/170 Jellem: jó (528) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 551/3 Pénz: 8 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/7 Pszi pont: 77/31
Eddig összesen 1002 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1932 TP-t kaptál. Jelenleg 482117 TP-d van. A következő szinthez még 117883 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 199. fordulódban 25 arany került a bankszámládra. 27 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 19/29 (+4%)
vágófegyverek: 17/38 (+3%) ütőfegyverek: 16/59 (+15%) lőfegyverek: 10/43
dobófegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/68 (+11%) 2. nyomkövetés: 57/34 (+24%) 3. mászás: 7/91
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 4/4 6. gyógyítás: 17/99
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 16/6 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 26/49 (+14%) 11. taumaturgia: 37/94 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/83
13. versengés: 3/62 14. zene: 12/19 15. szörnyismeret: 13/2
16. pszi: 12/4 (+16%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 7/62
19. bányászat: 21/18 20. úszás: 8/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 97.74 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 karbin plazma (#199) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,4) nekrofun (#173), ryuku futárbérenc (#765)
(120,3) acéldarázs (#140)
(121,2) partravetett medúza (#363), nekrofun (#173)
(122,2) nyuhaj karbinok (#110), ryuku futárbérenc (#765)
(123,2) Chara-din monolitja (#534), purifikátor (#157), partravetett medúza (#363)
(124,2) Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek