202. forduló, 204. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:25'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ősz hajú, piros szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy garokk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ifj. Sauron Junior. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te versengés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios bíborosa. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Don Marquez. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 2. napon találkozol egy kopasz, barna szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cinty. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te mászás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Scarlet. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
A 2. napon találkozol egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gragath. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy púpos burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Füstléptű Mirna. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 5. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fénysugár. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zárnyitás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+10 életpont gyógyulás.)
Az 5. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy cetbőr válltömést, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy khór darázs trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Knight. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
A 6. napon összefutsz Gilgamessel. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves furulya van nála. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked egy aranyló ugarhéjat. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 5. KP: megveszed a 713. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 466.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 451.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 401.]

a 170 4446 16 átadod a 170. tárgyat a 4446. kalandozónak (16 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 16 spirituszt Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

aa 269 83 22 átadod a 269. tárgyat a 83. tárgyat a 22. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 purifikátor hájat Jockey Ewing részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 ragasztót Jockey Ewing részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 25 tüskét Jockey Ewing részére. [15 pontot használtál fel, van még 381.]

a 117 1987 2 átadod a 117. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst nyakláncot Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

aa 19 137 17 átadod a 19. tárgyat a 137. tárgyat a 17. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 20 kerek követ Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 11 mérg. ubuk tüskét Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 5 szögletes követ Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

aa 131 712 179 átadod a 131. tárgyat a 712. tárgyat a 179. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 14 ubuk tüskét Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 1 etra hályogot Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

aa 239 122 304 átadod a 239. tárgyat a 122. tárgyat a 304. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 3 dözmöng szivet Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 14 kőszemet Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

aa 704 47 119 átadod a 704. tárgyat a 47. tárgyat a 119. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 troll csontot Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 3 surranó kígyó bőrt Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 5 púderkövet Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! 2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. 3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 346.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 8 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Caramon Majere orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [126,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ki-Nyú Vacc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 316.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[125,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sullár volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ryuku gárdista. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,8] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 256.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+233 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 254.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[124,9] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a purifikátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [123,10] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy burástya királynő került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a burástya királynő bal vállát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a burástya királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 234.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(123,10) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), burástya királynő (#759)
(124,4) áeratikus hasnyák (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720)
(124,7) Fairlight rúnaköve
(124,9) trikornisok (#104), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), purifikátor (#157)
(125,4) 30. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202)
(125,6) sullárok (#101), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 24. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(126,5) művészi porolit (#720), 39. jellempróba

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz Gilgamessel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

aa 87 13 50 átadod a 87. tárgyat a 13. tárgyat az 50. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű lándzsát Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 1892 aranyat Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+107 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orgyilkos.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megpöccinted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-320 TP] [30 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Éhenhalt a karmos tankány, szegényke. Eltemeted a lassan büdösödő tetemet. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia püspöke vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 26 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 19 Életpont: 299/226 Jellem: jó (528) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 551/3 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/4 Pszi pont: 71/43
Eddig összesen 992 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2883 TP-t kaptál. Jelenleg 475665 TP-d van. A következő szinthez még 124335 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 199. fordulódban 25 arany került a bankszámládra. 26 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 1/22 (+13%) szúrófegyverek: 19/22 (+8%)
vágófegyverek: 17/32 ütőfegyverek: 16/26 lőfegyverek: 10/43
dobófegyverek: 23/99

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/46 (+22%) 2. nyomkövetés: 56/82 (+9%) 3. mászás: 7/91
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 4/4 6. gyógyítás: 17/97
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 16/6 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 26/23 (+13%) 11. taumaturgia: 37/90 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/83
13. versengés: 3/62 14. zene: 12/16 (+3%) 15. szörnyismeret: 13/2
16. pszi: 11/80 (+9%) 17. zárnyitás: 1/21 18. vadászat: 7/55
19. bányászat: 21/18 20. úszás: 8/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
3.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 8.59 kg Megterheltség: 12%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1890 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 dözmöng szív (#122)
1 etra hályog (#712) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 grifftojás (#179)
20 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 14 kőszem (#304)
11 mérg. ubuk tüske (#137) 5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 7 ragasztó (#83) 11 spiritusz (#170)
3 surranó kígyó bőr (#47) 1 szent jogar (#150) 5 szögletes kő (#17)
1 troll csont (#704) 25 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Gilgames (1987. kalandozó), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek