Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 23. 9h:05' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ff 171 127 513 | felt. fegyverváltás: 171 127 513 |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
v 96 99 81 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
hu 4 87 | hulladék: 4 87 |
a 408 3796 1 | átadod a 408. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért. |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Pásztorbottal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 55, gyógyulás: 8, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [127,79] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [126,80] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [125,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [125,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2660 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy legyengült nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
ep 256 300 | építed a 256. tárgyat 43 pontért |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 256/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (35) | Varázspont: | 539/14 | Pénz: | 933 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 9/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 23/93 (+1%) | vágófegyverek: | 3/69 (+8%) |
ütőfegyverek: | 20/8 (+6%) | lőfegyverek: | 4/90 | dobófegyverek: | 23/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/50 | 2. nyomkövetés: | 47/39 (+4%) | 3. mászás: | 3/105 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 13/59 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/100 | 6. gyógyítás: | 34/44 |
7. titkosírás: | 12/32 | 8. felderítés: | 17/44 | 9. szörnyidomítás: | 5/69 |
10. teológia: | 24/66 (+9%) | 11. taumaturgia: | 24/9 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 3/67 | 14. zene: | 15/61 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 1/24 (+124%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/73 |
19. bányászat: | 7/68 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 2 | rézsisak (#72) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | 13 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | tankány karom (#237) | 2 | tyrex csont (#280) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas fejpánt (#408) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
301 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 10 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) |