| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. ápr. 11. 14h:56' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| f 128 | kísérletezel a 128. tárggyal |
| h 1 128 | használod az 1. tárgyat |
| e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pókvadász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [43,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült piromenyét került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,16] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,18] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+3.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ezüsthegyű lándzsával eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [48,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Továbbmész...) [48,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 23.]
| tf 2 100 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
| MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY) Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
| UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY)Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY)A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY)Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni. |
| MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
| SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
| TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
| Erő: | 13 (26) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 16 (26) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 (20) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 (22) | Életpont: | 336/336 | Jellem: | gonosz (50) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 14 (37) | Varázspont: | 220/154 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
| Pszi pont: | 7/1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 4 (+1) | ||||
| 48,23 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 6 (+1) | 2. mászás: | 1 | 3. csapdakészítés: | 2 |
| 4. gyógyítás: | 8 | 5. pszi: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 |
| 7. vadászat: | 5 | 8. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) |
| 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||
| 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
| 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
| 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 28 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | |
| 2 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |
| 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | |||
| 1 | parittya (#18) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
| 7 | ubuk tüske (#131) | |||||||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | kráken gyűrű (#1165) | ||
| 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
| 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |||
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 25 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 16 | fáklya (#36) | ||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 34 | kaja (#2) | ||
| 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
| 1 | szeksztáns (#32) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 1 | kavadu iszák (#25) | [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3] | ||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
| 6 | vizestömlő (#3) | [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 5 | antilopbőr (#48) | 3 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
| 8 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
| 1 | grifftojás (#179) | 86 | gyíkfű (#201) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
| 3 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | magszim bél (#103) | |||
| 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 4 | pirkit (#153) | |||
| 2 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
| 31 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
| 1 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 12 | varányszem (#30) | |||
| Összsúly: 86.88 kg | Megterheltség: 71% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | sallank karom (#128) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaja (#2) | |||
| 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | pirkit (#153) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
| 7 | ubuk tüske (#131) | |||||||
| 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
| 13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
| drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
| sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegő gomba (#39) |
| hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) |
| gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
| tintacsiga (#74) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) |
| sörényes ubuk (#89) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | mélységi grittang (#103) |
| gyilkos tetű (#116) | manifesztátor (#124) | proteinfecske (#139) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
| csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
| bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) |
| kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
| varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
| drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) |
| királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
| kígyóbőr kesztyű (#49) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szárnyas hernyó (#69) |
| rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) |
| magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | hosszú íj (#111) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
| móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) |
| sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
| rúnakő (#136) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | pirkit (#153) | mászókampó (#165) |
| grifftojás (#179) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | smaragd védőgyűrű (#223) | pszi kő (#248) |
| tatu ködmön (#255) | szent kehely (#257) | kvazár sisak (#266) | elit csatavért (#295) | gyógykenőcs (#313) |
| roxati zárfaló (#314) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | alkímiázó üst (#341) | ezüsttollú nyíl (#363) |
| szerencsetalizmán (#366) | Trákin csákánya (#367) | zafír erőöv (#397) | agyartőr (#420) | kvazár kesztyű (#445) |
| zangrozi csizma (#451) | áldott kő (#642) | ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) |
| ryuku kesztyű (#690) | ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | gyémánt védőgyűrű (#726) |
| bo'adhun idol (#745) | drakolder gyűrű (#969) | Éjmágus tükre (#1100) | kráken gyűrű (#1165) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
| tűzrakó hely (#1169) | Jerome köpenye (#1527) | ryuku futárcsizma (#1530) | saválló fülbevaló (#1552) | méregfog (#1553) |
| leviatángumó (#1757) | mind. smaragdja (#2750) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FBB [tárgy] [darab] - feltételes bankba rakás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKB [tárgy] [darab] - feltételes bankból kivét FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
| Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
| A vadász kitartása | Párduclábak |