Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. szept. 27. 21h:08' EZ A 277. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 278. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3923 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 19 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 1100 1629 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: vv 71 70 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. KP: vv 90 86 27 | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot a 27. varázslatot |
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 254 219 | elfogod a 254. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 214 219 | elfogod a 214. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 201 219 | elfogod a 201. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 184 219 | elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 149 274 | elfogod a 149. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 205 219 | elfogod a 205. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 241 274 | elfogod a 241. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 348 274 | elfogod a 348. szörnyet a 274. tárggyal |
tps 13 | TVP spórolása: 13 pontért |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
fog 191 274 | elfogod a 191. szörnyet a 274. tárggyal |
hh 1133 1546 | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a vámpírdenevér testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a vámpírdenevér jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 145 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér vértől piros fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a vámpírdenevér testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 114 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Notermanthi trófeát, és kiszedsz egy vámpírdenevér trófeát. 8 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 356, gyógyulás: 0, összesen: -356 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az iszapfaló sáros testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az iszapfaló testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az iszapfaló testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Csápjaival az iszapfaló lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 209 életpontot vesztettél. Az iszapfaló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 342, gyógyulás: 0, összesen: -342 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (38 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. Eldobod az értéktelenné vált acélkolosszus trófeát, és kiszedsz egy quwarg anyakirálynő trófeát. 8 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza bal első lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a massza jobb csápját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 272 életpontot sebeztél. {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a massza lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 117 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grifftojást. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [148,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 94 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigmetszed a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 150 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 162 életpontot sebeztél. A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [148,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 172 életpontot sebeztél. Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [148,68] A bozótos után most hegyek között vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy tüskés harci gromak van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Buta lény ez a tüskés harci gromak - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [148,69] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: vadász quwarg szagot érzel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült a vadász quwarg csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [150,69] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen szutykos remák nyomokra bukkansz! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ó, a francba! Nem sikerült a szutykos remák csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [151,68] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 88 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 145 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
ef 4 504 | energia fejlesztése 4 |
v 7 159 | elmormolod a 7. varázslatot |
fog 165 274 | elfogod a 165. szörnyet a 274. tárggyal |
id 149 60 | idomítod a 149. szörnyet 55 pontért |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
szk 184 7133 268 | keresed a 184. szörnyet a 7133. szörnyet a 268. szörnyet |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
vv 83 14 3 | elmormolod a 83. varázslatot a 14. varázslatot a 3. varázslatot |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
hh 1534 2107 | használod az 1534. tárgyat a 2107. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 151 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
t 288 1 | támadod a 288. szörnyet |
fog 760 274 | elfogod a 760. szörnyet a 274. tárggyal |
* 1. BP: tpf 13 0 0 | TVP elővétele: 13 pontért |
* 2. BP: ek 503 148 69 | t. energia kisütése: 503 148 69 |
146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
[148,69] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Mahmud Kalib előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy gyíkfű csomó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 135 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
VÁMPÍRDENEVÉR (702. SZÖRNY) Ahhoz, hogy fegyvered egyetlen csapásával leüsd őket, túlságosan is jóllakottnak, és életük teljében lévőnek tűnnek ezek a hosszúfogú denevérek. Ahhoz viszont, hogy ne keltse fel érkezésed a vámpírdenevérek figyelmét, soha nem elég jóllakottak. Nem tudni pontosan, hogy e romvárosok kietlen zugaiban tespedő állatok valójában honnan is szerzik be mindennapi eledelüket, de nagyon gyanúsnak látszik, hogy az erre tévedt kalandozók vére képezi életben maradásuk alapját. Még ha jellemed gonosz is, ezt te sem hagyhatod szó nélkül. Ezért javaslom hát, hogy te is végy részt tevékenyen a vámpírdenevér faj kiirtását célzó tervek realizálásában. Ja és még valami, amit talán mondanom se kellene: a vámpirizáció varázslat nem működik, míg ezzel a lénnyel csatázol. |
Erő: | 18 (30) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 34 (61) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 26 (44) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 20 (32) | Életpont: | 805/501 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 24 (66) | Varázspont: | 881/369 | Pénz: | 2504 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 176/40 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 25/41 (+2%) | szúrófegyverek: | 24/36 |
vágófegyverek: | 29/41 (+9%) | ütőfegyverek: | 23/96 | lőfegyverek: | 22/26 |
dobófegyverek: | *30/100 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,69 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 152,69 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 152 |
Kedvenc táborhely: 148,69 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65, 57, 58, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/33 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 41/65 (+5%) | 3. lopás: | 1/29 |
4. mászás: | 11/36 (+116%) | 5. csapdakészítés: | 30/96 (+20%) | 6. csapdaészlelés: | 3/71 |
7. gyógyítás: | 4/89 | 8. titkosírás: | 13/65 (+12%) | 9. felderítés: | 13/68 |
10. szörnyidomítás: | 13/57 | 11. teológia: | 53/59 (+48%) | 12. taumaturgia: | 49/96 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 4/36 | 14. versengés: | 8/73 | 15. harcművészetek: | 23/4 |
16. zene: | 13/59 | 17. szörnyismeret: | 34/23 | 18. pszi: | 20/35 (+16%) |
19. vadászat: | 3/55 | 20. bányászat: | 33/5 (+1%) | 21. testépítés: | 1/91 |
22. úszás: | 6/11 | 23. főzés: | 11/29 | 24. csapatmunka: | 3/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
ásol max. 30 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
elfogod hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219), quwarg nagymestert (#214) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), khór darázst (#348) szuper hálócsapdával (#274), bávatag golombárt (#165) szuper hálócsapdával (#274), drakolichek (#760) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
trikornis (#104), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 50) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) | agyburok (#90) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +53 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 44, 47, 49. |
Kész: 9, 16, 17, 45. |
HŐSTETTEID | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 876, az összesen kapott pontszám: 90995. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 188. Szerzett pont: 26714. Beállított erő: 1 Összpont: 49394 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 342.09 kg | Megterheltség: 140% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 342 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
356 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grifftojás (#179) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa ékkő (#2718) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 39 | ugh méreg (#166) |