194. forduló, 196. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 28. 10h:28'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,3] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Szittyával. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy velociraptor trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
A 6. napon újból összefutsz Szittyával. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon ismét összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+180 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 358.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

a 313 5874 2 átadod a 313. tárgyat az 5874. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 gyógykenőcsöt Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

a 1533 4446 átadod az 1533. tárgyat a 4446. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 nodonrod kitűzőt Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

kf 437 kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
A csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 233 14 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [14 pontot használtál fel, van még 319.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[127,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Eassy-Lien Dib vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku buzogány (ld. enc.). 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rubin koszorút, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
Összeakadsz Piedonéval. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ryuku ostromteknős trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy E.H.Boldog Bulldog egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 298.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[129,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megpöccinted a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Fortuna szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [51 pontot használtál fel, van még 247.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,4] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ababo.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a kerek kő. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 10 kőkés, 9 bronzhegyű nyíl, 3 rókafarok, 4 fémrúd, 1 ezüst nyaklánc.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 399 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 49 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 189.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Feje fenn a hegyekben,
Farka lenn a tengerben.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza jobb szárnyát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb, 2 borostyán függő, 5 mérg. ubuk tüske, egy rézpáncél, egy bőrsisak, egy szöges páncél és 2 vasérc. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [135 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[132,4] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Látsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,4] A bozótost sűrű erdő váltja fel.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű troll férfival. Fekete a bőre. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy törpe kovács trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 38.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[134,3] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rezső a Cukrosbá vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Napsugár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 mozogsz keletre
[136,3] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Miko Jamadzsi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 9.]

in 5874 396 426 leírod az 5874. kalandozónak a 396. szörnyet a 426. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bunthar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 5874 280 364 leírod az 5874. kalandozónak a 280. szörnyet a 364. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Védőnővér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírtőrt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 5874 978 479 leírod az 5874. kalandozónak a 978. szörnyet a 479. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ciang Csí. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) áspis védőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1199 978 217 leírod az 1199. kalandozónak a 978. szörnyet a 217. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ciang Csí. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hurokcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1199 369 410 leírod az 1199. kalandozónak a 369. szörnyet a 410. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rőtmanó berzerker. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 1199 359 479 leírod az 1199. kalandozónak a 359. szörnyet a 479. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy földsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) áspis védőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 4446 978 367 leírod a 4446. kalandozónak a 978. szörnyet a 367. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ciang Csí. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 4446 369 682 leírod a 4446. kalandozónak a 369. szörnyet a 682. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rőtmanó berzerker. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) orvosságos zacskót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 4446 345 426 leírod a 4446. kalandozónak a 345. szörnyet a 426. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ork sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 26 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 19 Életpont: 287/148 Jellem: jó (501) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 483/12 Pénz: 1488 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 71/45 EFejl: 11
Eddig összesen 939 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11655 TP-t kaptál. Jelenleg 431494 TP-d van. A következő szinthez még 18506 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 85 arany került a bankszámládra. 100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 szúrófegyverek: 18/90 (+4%) vágófegyverek: 15/78 (+27%)
ütőfegyverek: 16/11 (+12%) lőfegyverek: 10/35 dobófegyverek: 23/51 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/80 2. nyomkövetés: 54/32 (+48%) 3. mászás: 7/90
4. csapdakészítés: 15/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/4 6. gyógyítás: 17/40 (+7%)
7. titkosírás: 4/14 (+69%) 8. felderítés: 15/67 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 24/88 (+15%) 11. taumaturgia: 33/33 (+10%) 12. szerencsejáték: 4/50 (+11%)
13. versengés: 2/34 (+45%) 14. zene: 7/85 (+16%) 15. szörnyismeret: 12/58 (+22%)
16. pszi: 11/7 (+9%) 17. zárnyitás: 1/20 18. vadászat: 6/30
19. bányászat: 21/7 20. úszás: 8/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: nagyon éhezik
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 114.27 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
66 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 2 gyógykenőcs (#313)
3 gyöngymangó (#135) 13 kerek kő (#19) 1 nodonrod kitűző (#1533)
2 ubuk dobónyíl (#138) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 álompor (#396) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 gólem talizmán (#811) 1 kristálygömb (#265) 15 mákrózsa virág (#56)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mocsári penke (#148) 4 ragasztó (#83)
1 rézpáncél (#71) 1 ryuku buzogány (#696) 1 szöges páncél (#65)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,4) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), egy árnymanó férfi, Piedone (5942. kalandozó)
(128,3) ryuku légiósok (#361), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(129,4) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, ryuku ostromteknősök (#362)
(130,3) Fortuna szentélye (#645), Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), epokitféreg (#147)
(131,4) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), massza (#217)
(132,4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), tetememberek (#123)
(133,4) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy troll férfi
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Dornodon oltár, élőholt quwarg (#202)
(135,3) Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360)
(136,3) ryuku ostromteknősök (#362), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek