Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 8. 9h:28' EZ A 541. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 542. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
at 4784 20 | TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 20 |
at 1548 20 | TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 20 |
fkt 176 20 1 | felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot) |
hu 30 17 | hulladék: 30 17 |
jlk 3172 | jelszó kimondása 3172 |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 46, gyógyulás: 7, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [135,-46] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Yurk, a profi került az utadba. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Yurk, a profi jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Yurk, a profi mozgékony testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Yurk, a profi testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Yurk, a profi mozgékony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Yurk, a profi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. Szereztél 3 ork csodaszert. (ld. enc.) 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [135,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 991 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [137,-43] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [138,-42] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigmetszed a zombi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [44 pontot használtál fel, van még 4.]
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 4 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY) A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 263/198 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (32) | Varázspont: | 533/299 | Pénz: | 276 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 23/71 (+1%) | vágófegyverek: | 3/29 (+34%) |
ütőfegyverek: | *19/102 (+12%) | lőfegyverek: | 4/32 (+32%) | dobófegyverek: | *22/100 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/50 | 2. nyomkövetés: | 46/81 (+24%) | 3. mászás: | 3/85 |
4. csapdakészítés: | 13/24 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/70 | 6. gyógyítás: | 34/4 |
7. titkosírás: | 11/104 (+10%) | 8. felderítés: | 15/70 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 5/69 |
10. teológia: | 23/89 (+11%) | 11. taumaturgia: | 23/93 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 3/3 (+14%) | 14. zene: | 13/61 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/47 |
16. zárnyitás: | 1/12 | 17. vadászat: | 4/43 | 18. bányászat: | 7/16 |
19. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | drótszőr (#37) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szent jogar (#150) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) |