193. forduló, 195. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 10. 9h:18'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat legkorábban a 195. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 fülemüle agyart (150 arany kikiáltási áron), 3 karbin plazmát (75 arany kikiáltási áron), 2 kazmár gyökeret (100 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+168 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A lottó 728. hetének nyerőszámai: 20, 17, 29. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mutáns pók nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 382.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 359.]

f 212 233 83 kísérletezel a 212. tárggyal a 233. tárggyal a 83. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dorony dudát. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 347.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 327.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 317.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.). [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

fkt 114 1 felt. készítesz a 114. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

hu 6 hulladék: 6
Hulladékgyűjtés törölve: kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 3 8 8 mozogsz délkeletre, északra, északra
[116,65] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Déja vu, 2 Orzag bilincse, 1 Temető. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Déja vu, 3 Orzag bilincse. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Kaszabolósáska, 1 Garokk, 1 Sötét halál, 1 Mákrózsa főzet. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Tisztítótűz, 1 Sötét halál. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Kisebb quwarg istenség, 2 Tisztítótűz. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat. Ez csak egy pár! Nyertél. 360 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 83 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (ld. enc.)
A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [116,64] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [116,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kalandozók csontmaradványait látod itt is, ott is. Talán el kéne innen menned... Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 257.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlomplakmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy aurapollátor! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Fekete Kehely. - Passzolok - rázod meg a fejed.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy halcsont. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy szem szimbólum. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklópplakmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 207.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[117,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan!

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 4 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,63] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [119,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lady Változás orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (4 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a topránypolip testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 8 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[120,62] Továbbra is síkságon vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Észreveszel egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ragyás burástya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 4 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,62] Még mindig füves síkságon vagy.

Találsz egy templomot. Raia híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 84.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+33 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 mozogsz keletre
[122,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy márvány sárkány lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Anathera Tsunggal. Megpillantod a megtestesült csodát, életed értelmét, az igazi nagy őt. Szellő könnyedségű mozdulatai elbűvölnek, érzéki illata körülölel, kacér pillantására gyorsabban kezd verni a szíved. Egyetlen gondolatod, hogy megajándékozhasd ezt a kedves mutáns lányt. Kutatni kezdesz a zsákodban, ám mire visszafordulsz, látod, hogy ő nyomtalanul eltűnt. Elmédben azonban fékeveszetten rohan pár szó: "Anathera Tsung vagyok kedves lovag!" Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy smaragd karkötőt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wu Chen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 45.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába az uzbány. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY)
Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia felszentelt papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 18 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 340/340 Jellem: jó (372) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (38) Varázspont: 383/210 Pénz: 410 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/19 Pszi pont: 115/18 EFejl: 30
Eddig összesen 786 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6150 TP-t kaptál. Jelenleg 313316 TP-d van. A következő szinthez még 26684 TP szükséges. Trófeáid: miksziszi húsgólem, varkaudar íjász, óriás szőröspók. A 191. fordulódban 5139 arany került a bankszámládra. 5216 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 12/53 (+8%)
ütőfegyverek: 23/85 (+6%) lőfegyverek: 22/62 (+8%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku buzogány (#696) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/59 (+9%) 2. nyomkövetés: 23/2 (+20%) 3. mászás: 11/21 (+13%)
4. csapdakészítés: 14/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/52 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 2/45 8. felderítés: 9/33 (+30%) 9. szörnyidomítás: 7/58
10. teológia: 22/50 (+9%) 11. taumaturgia: 22/6 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/32 (+11%)
13. versengés: 10/48 (+16%) 14. zene: 11/35 (+4%) 15. szörnyismeret: 17/53 (+20%)
16. pszi: 15/84 (+33%) 17. zárnyitás: 3/46 18. vadászat: 13/95
19. bányászat: 19/86 (+11%) 20. testépítés: 22/37 21. főzés: 4/17 (+23%)
22. csapatmunka: 3/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 2 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 spiritusz (#170)
12 tüske (#22) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 1 borkonyó bibe (#312)
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 8 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148)
4 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 6 tinta (#101)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,63) uzbány (#102), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, 38. jellempróba, aurapollátor (#222)
(116,64) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, epokitféreg (#147)
(116,65) Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba, vortexmágus (#418), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(117,63) oltár, márványtorony (#175)
(118,63) Sheran oltár, Leah rúnaköve
(119,63) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), topránypolip (#86)
(120,62) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, ragyás burástya (#111)
(121,62) Raia oltár, 42. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393)
(122,62) mínosz-kúp (#178), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Anathera Tsung (3398. kalandozó), Wu Chen (3479. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek