193. forduló, 195. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. febr. 16. 9h:15'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,44] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Atalantával. Tharr főpapja. Egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy ónix masszavadítót, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy taposó tappancsot, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy Sötétség Hercege trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét találkozol Atalantával. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 quwarg teleportgömböt (1000 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 obszidián függőt, 1 molluszk házat, 1 ezüst papi karkötőt.
A 3. napon összeakadsz Lihahulilaniával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 1116. hetének nyerőszámai: 19, 4, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 335.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 333.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 331.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 329.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 328.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tolvajszem varázslat. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [1 pontot használtál fel, van még 327.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-9 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 297.]

kt 405 elkészíted a 405. tárgyat
Legyártottál 1 rájabőr úszógatyát. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 277.]

hu 195 353 308 hulladék: 195 353 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz molluszk házat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyöngymangót ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

vi 8 viselkedésed: 8
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 116 65 5 t. energia kisütése: 116 65 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 mozogsz keletre
[134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dehidrátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor egyik csápját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a dehidrátor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kinyílt phua-kúpot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Andezit Tódor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a massza duzzadt hólyagját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a massza duzzadt hólyagját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-7 varázspont.] Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

kut 20 0 5 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád. Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 242.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy bunthar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bunthar bal hátsó lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a bunthar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a massza testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszúrod a massza fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a massza bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-7 varázspont.] Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Ruházatát egy Wadnax trófea, egy Obarraan trófea és egy Quinthyn Hwrx trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 44 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [134,45] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wassermann Bobó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dehidrátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a dehidrátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza förtelmes hasát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a massza testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-9 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2148 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-7 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 204.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 184.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 164.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,47] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,48] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza zsezsgő csonkját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a massza nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a massza csavaros szarvát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával megdöföd a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a massza kissé megtaszít. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kinyílt phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy adószedő orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a massza jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 90.]

kut 20 0 5 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád. Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [20 pontot használtál fel, van még 70.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: obszidián függő (93,54)-> (30 ap), molluszk ház (94,53)-> (2 ap), ezüst papi karkötő (93,54)-> (30 ap), összesen 62 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

v 198 129 74 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133 134 135 136
43
44
45
46
47
48
49
50
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, massza (#217)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), massza (#217), egy troll férfi
(133,48) gyilkos tetvek (#116), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(134,44) dehidrátor (#151), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), massza (#217)
(134,45) művészi porolit (#720), dehidrátor (#151), massza (#217)
(134,47) alpesi tehenek (#91), gumifa (#38), Tharr oltár, patak, 25. jellempróba, Raia rúnaköve, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201), trosnyogó szakóca (#192), elektromos angolna (#196)

[129,74] Még mindig füves síkságon vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy trosnyogó szakóca előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran templom van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szent kehely, szigony, szirén köpenye, távcső, trikornis fókusz. Továbbmész.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 55.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
KF 709 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

ef 7 503 energia fejlesztése 7
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 13.]

tk 18 5737 65 többszemélyes kaland 18 5737 65
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Sziriusz. Amint ideér TAKA MURIR, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 440 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 gyöngymangót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 14.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 31 (44) Szint: 24 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 65 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 441/330 Jellem: jó (262) Tul. pont: 5
Szerencse: 26 (39) Varázspont: 571/22 Pénz: 129347 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 144/0
Eddig összesen 1495 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 650 TP-t kaptál. Jelenleg 1 355 022 TP-d van. A következő szinthez még 44 978 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, Rodrig. A 176. fordulódban 5047 arany került a bankszámládra. 5223 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/22 (+48%) ökölvívás: 24/82 szúrófegyverek: 13/25 (+64%)
vágófegyverek: 23/39 lőfegyverek: 9/85 (+10%) dobófegyverek: *26/100 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (150%) << mágusölő (#422) (240%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,74 mezőn táborozol
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/53 2. nyomkövetés: 28/58 (+32%) 3. mászás: 14/93
4. csapdakészítés: 15/54 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/18 6. gyógyítás: 32/12
7. titkosírás: 3/82 8. felderítés: 18/28 (+40%) 9. szörnyidomítás: 7/17
10. teológia: 29/96 (+14%) 11. taumaturgia: 27/63 (+22%) 12. szerencsejáték: 1/73
13. versengés: 11/10 14. harcművészetek: 27/18 15. zene: 14/8
16. szörnyismeret: 7/42 17. pszi: 20/2 (+2%) 18. zárnyitás: 8/97
19. vadászat: 4/64 20. bányászat: 23/61 21. úszás: 6/28 (+40%)
22. főzés: 12/21 (+9%) 23. csapatmunka: 4/73

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 23 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), ongóliant (#159) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) vakító fény (#43) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) vakító fény (#43) >> purifikátor (#157)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!]

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27 (limit: 93), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 031.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1614 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260) 5 moa kristály (#2203)
6 rájabőr (#404) 2 tüske (#22) 1 vas dobónyíl (#189)
6 víz (#27) 3 obszidián függő (#195) 1 molluszk ház (#353)
1 ezüst papi karkötő (#308)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
73 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 1 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 19 kaja (#2) 1 rájabőr úszógatya (#405)
2 sáfránypor (#211) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130
73
74
75
(129,74) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 18. többszemélyes kaland, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), 47. jellempróba, egy árnymanó nő

Üzenet küldése a karakternek