187. forduló, 197. forduló, Aranyorrú Gurtni összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 3. 9h:13'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2774
SZÁMLA : XXXX

ARANYORRÚ GURTNI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Wargpini Rudolffal. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy réztornyot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szulfin (eladási ár: 3969 arany, ebből a kezelési költség: 396 arany), 2 manakristály (eladási ár: 5000 arany, ebből a kezelési költség: 500 arany), 3 manakristály (eladási ár: 9100 arany, ebből a kezelési költség: 910 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 aenouth ködkürtöt. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
Az 1. napon találkozol Professzorral. Fairlight ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 322.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 30 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 3 arany! (+4 szerencse.) 369 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 304.]

h 1602 114 7 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 7 kaktusztüskét dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 ramit követ kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 401.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 100 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 5 280 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 301.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[13 pontot használtál fel, van még 288.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

77 78 79
82
83
84
(78,83) olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse! Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db,
bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, csontkulcs (#74) 6 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 6 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db,
magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db,
rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, dözmöng szív (#122) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db,
vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 123 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db,
grifftojás (#179) 15 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db,
vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db,
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
bumeráng (#249) 6 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, purifikátor háj (#269) 27 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db,
arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 600 ap /db,
kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db,
optiri agysisak (#315) 187 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db,
moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db,
moa jádekő (#382) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db, halcsont (#390) 3 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db,
bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db,
roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db, zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db,
obszidián tüske (#481) 90 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, csalánvirág (#582) 12 ap /db, jégkristály (#593) 30 ap /db,
hro formázó minta (#601) 37 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
aurach bőr (#658) 21 ap /db, alligátorbőr (#661) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db,
rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db,
troll csont (#704) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db,
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, dlathog kőzet (#829) 75 ap /db,
kitintüske (#879) 6 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, bahrot bőr (#938) 7 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 24 ap /db,
Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, ektoplazma (#1185) 69 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 15 ap /db, teriád tőr (#1277) 150 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db,
teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 105 ap /db, biethlan kard (#1291) 10125 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, mérg. teriád nyíl (#1380) 195 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 195 ap /db, teriád kobak (#1461) 29 ap /db,
azuka vese (#1462) 13 ap /db, angolna szálka (#1465) 116 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db, méregtagadó (#1531) 900 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db,
méregfog (#1553) 900 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, ork sör (#1701) 24 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, kvatáns pikkely (#1828) 45 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:

alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
ásó (#34) 5 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db,
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontamulett (#711) 300 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db,
harci kalapács (#174) 36 ap /db, harci maszk (#1739) 50 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
jégszív (#282) 15 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db,
kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, kvazár páncél (#251) 250 ap /db,
légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, moa stuki (#413) 10 ap /db, moa töltő (#525) 100 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, olló (#335) 10 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db,
orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 33 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
pukkanó tűcsapda (#336) 6 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, roxati zárfaló (#314) 100 ap /db,
sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sámán erszény (#650) 10 ap /db, saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, smaragdkő (#678) 50 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, stukilövedék (#414) 1 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db,
szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, törpe szekerce (#1105) 200 ap /db, törpe védőgyűrű (#1104) 180 ap /db, Trákin csákánya (#367) 80 ap /db,
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zafír erőöv (#397) 100 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 25 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 460 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 273.]

pbe 14000 beraksz a bankba 14000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 17751 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ee 45 650 198 eladod a 45. tárgyat a 650. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sámán erszényt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 528 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 80 aranyad, ami most már az övé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 528 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy lajhárlord trófea, egy ragyás burástya trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Éjfátyol Kiara. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [40 pontot használtál fel, van még 233.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (harcművészetek: 1. szint). (ld. enc.) Megkezdted tehát a harcművészetek tanulását, a kí energiák feletti uralom megszerzését. Ezzel a módszerrel tökéletesítheted a pusztakezes harcot, akár nagyobb hatékonysággal használhatod, mint más a fegyvert. A harcművészetek fejlesztése, más tulajdonsággal ellentétben, nem fejleszthető használattal. Csak kolostorokban tanulhatsz, ill. szintlépéskor, képességpontokból növelheted. Az első kí technika, amelyet megkapsz, az Acél Ököl. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,83] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy spagulár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [79,83] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány nektoraf nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A háló a nektoraf köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy surranó kígyó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 kőhegyű lándzsa[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [80,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 182.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[81,85] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy megsebzett kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 601 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmazsin huhogó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [82,86] A terep továbbra is ritka erdő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [83,86] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő móleon nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 149.]

ek 503 76 80 t. energia kisütése: 503 76 80
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

77 78 79 80 81 82 83 84
82
83
84
85
86
87
(78,83) olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), spagulár (#82)
(79,83) nektoraf (#355), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, surranó kígyók (#30)
(80,84) uzbány (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, oltár
(81,85) kardfogú fülemüle (#146), Dornodon rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(82,86) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(83,86) alpesi tehenek (#91), a 72. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, móleon (#68)

[76,80] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1020 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Wargpini Rudolffal. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy réztornyot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 144.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 139.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 139 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 139 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 7 339 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [139 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: ek 215 5 0 t. energia kisütése: 215 5
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 22, 3.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a nektoraf. 2 kaját töm magába a nektoraf. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

HARCMŰVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül.

ACÉL ÖKÖL
A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz.

KARAKTERLAP

Aranyorrú Gurtni, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hittérítője vagy. Papi hited: 105. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 24 (29) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 118 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 353/353 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 197/18 Pénz: 2396 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 30/16 Pszi pont: 7/5 EFejl: 6
Eddig összesen 1461 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 982 TP-t kaptál. Jelenleg 870 049 TP-d van. A következő szinthez még 129 951 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, ekharion, óriásféreg. A 193. fordulódban 17751 arany került a bankszámládra. 17751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/18 (+54%) vágófegyverek: 24/58 ütőfegyverek: 25/83
lőfegyverek: 21/88 dobófegyverek: 22/89 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (2 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,80 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 83,86
Kedvenc táborhely: 76,80
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 675 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/38 2. nyomkövetés: 36/33 (+12%) 3. mászás: 8/98
4. csapdakészítés: 16/34 (+20%) 5. csapdaészlelés: 5/77 6. gyógyítás: 33/59
7. titkosírás: 1/43 8. felderítés: 7/37 9. szörnyidomítás: 9/70
10. teológia: 20/14 (+9%) 11. taumaturgia: 13/91 (+10%) 12. szerencsejáték: 7/51 (+11%)
13. versengés: 10/12 (+17%) 14. harcművészetek: 1/55 (+155%) 15. zene: 10/1 (+11%)
16. szörnyismeret: 13/17 17. pszi: 1/72 18. zárnyitás: 1/40
19. vadászat: 7/78 (+11%) 20. bányászat: 41/28 (+13%) 21. főzés: 12/76 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), ollót (#335) (max. 1 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), homokférget (#121) kdoléval (#501), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274), gyilkos tetűt (#116) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
törpe (#3), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> férfiak (#998) villámsújtás (#89) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
nektoraf (#355) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14126 arany (#50) 10 kaja (#2) 7 kaktusztüske (#114)
1 kis bőrpajzs (#45) 2 óndarab (#85) 1 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 1 sámán erszény (#650) 1 trikornis szarv (#198)
1 varázskő (#305) 1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
1 huhogó bibe (#332) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 ramit kő (#226)
2 rézdarab (#70) 1 surranó kígyó bőr (#47) 6 tinta (#101)
1 uzbány csőr (#169) 1 varányszem (#30) 5 vasérc (#152)
52 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek