188. forduló, 251. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 4. 9h:32'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,54] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Oroszlánszív. Oroszlánszív bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Némi unalmas várakozás után Oroszlánszív közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. A te ellenfeled két velociraptor lesz. (ld. enc.)

Elsőnek első velociraptort fogod támadni. Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau]
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.)
Csontpálcával súrolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] [első velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
Csontpálcával többször eltalálod a velociraptor testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a velociraptor jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] [első velociraptor:] Az első velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök. Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy tyrannoszaurusz rex.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau]
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.)
Csontpálcával gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. [+2% tau] A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.)
Csontpálcával gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. {Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] (Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo]
Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Oroszlánszívvel egymás hátát védve fogtok harcolni. Egy tyrex egyeduralkodó az ellenfeletek! (ld. enc.)

Oroszlánszív néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau]
Oroszlánszív egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 540 életpontot sebzett. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Oroszlánszív vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! Megszédülsz a jókora ütéstől. (-77 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te. A tyrex egyeduralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3201 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Oroszlánszivet terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP, összes sebzés: 815, összes sebződés: 475}

(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] (Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] (Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. A kincs szétosztását követően neked 1 díszes nyereg (ld. enc.), 1 Aritma ostora (ld. enc.), 1 bőrkantár (ld. enc.), 10 extra takarmány és 1000 arany jut. (Oroszlánszív 1 díszes nyereggel, 1 pásztorbottal, 1 mászókampóval, 10 extra takarmánnyal és 1000 arannyal
gazdagodott.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 4160 tapasztalati pontot kaptál. [105 pontot használtál fel, van még 246.] Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Oroszlánszív neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 pásztorbotot.
Musashi Akira , amikor összefutottatok, adott neked 5 Kaldor varázsporát (ld. enc.), egy evaporőr hájat, 5 pirkitet és 2 vassisakot. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+225 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 187 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 112% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

sze 101 elengeded a 101. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a sullárt. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 235.]

fog 119 219 elfogod a 119. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

bb 152 153 85 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 5 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 3 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(121,54) sullár (#101)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy tintacsiga! Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Abdul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 30 3 megveszed a 30. tárgyat 3
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 varányszemet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ee 714 191 140 eladod a 714. tárgyat a 191. tárgyat a 140. tárgyat
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 denevér szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 225.]

ee 437 193 1000 eladod a 437. tárgyat a 193. tárgyat az 1000. tárgyat
Eladtál 1 arany masszariasztót. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
[0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Csontpálcával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 217.]

fa 1605 2258 1 feladod az 1605. tárgyat a 2258. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Swapo Ric részére szánod. Átadsz 1 Aritma ostorát. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

fa 1125 1400 1 feladod az 1125. tárgyat az 1400. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oroszlánszív részére szánod. Átadsz 1 bőrkantárt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [13 pontot használtál fel, van még 198.]

vtn 184 varázslat tanulás: a 184. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsszem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 163.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy északi tűzsárkány orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy tyrannoszaurusz rex. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [120,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ramirez Espanza orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebzett tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [44 pontot használtál fel, van még 69.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[118,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hadroszaurusz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a hadroszaurusz jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [117,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [116,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy megsebzett tyrannoszaurusz rex. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[34 pontot használtál fel, van még 35.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[115,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. [+3% tau] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. [+1% tau] A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo]

(Továbbmész...) [114,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 14.]

a 1645 5378 1 átadod az 1645. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 díszes nyerget Musashi Akira részére. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

a 30 1367 1 átadod a 30. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 varányszemet Musashi Kenjiró részére. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

aa 1272 1113 667 átadod az 1272. tárgyat az 1113. tárgyat a 667. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 12 tintát dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 manifeszt.nyúlvány. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 21, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 1 nektoraf faggyút szerzel. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 3 spirituszt szerzel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban.

ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY)
Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.)

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására...

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight bíborosa vagy. Papi hited: 169. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 278/223 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 359/74 Pénz: 3924 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 81/61 EFejl: 4
Eddig összesen 1067 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2769 TP-t kaptál. Jelenleg 315437 TP-d van. A következő szinthez még 24563 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, vadász quwarg, bunthar. A 164. fordulódban 5071 arany került a bankszámládra. 5755 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 10/83 (+12%) ütőfegyverek: 23/0 (-1%) dobófegyverek: 22/86 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/51 (+45%) 2. nyomkövetés: 29/68 (+15%) 3. lopás: 4/87
4. mászás: 5/16 5. csapdakészítés: 15/16 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/4
7. gyógyítás: 43/54 8. titkosírás: 1/102 9. felderítés: 8/68
10. szörnyidomítás: 9/22 (-600%) 11. teológia: 18/20 (+18%) 12. taumaturgia: 32/89 (+33%)
13. szerencsejáték: 2/109 14. versengés: 6/15 (+9%) 15. zene: 13/73
16. szörnyismeret: 15/14 (+10%) 17. pszi: 10/12 (+11%) 18. vadászat: 11/12
19. bányászat: 30/31 20. főzés: 5/47 (+18%) 21. csapatmunka: 2/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1367. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Musashi Akira (#5378)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
varázsvédelem (#34) >> nektoraf (#355) védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) varázsvédelem (#34) >> drónkeselyű (#208)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) varázsvédelem (#34) >> bandita (#758)
varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)
tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347) varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
146 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 1 csontpálca (#329) 1 denevér szimbólum (#140)
3 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 1 rőtmanó kacagány (#714) 2 sünmedve tüske (#14)
12 tinta (#101) 2 ubuk tüske (#131) 14 víz (#27)
5 pirkit (#153) 2 extra takarmány (#1360) 1 bőrkantár (#1125)
1 Aritma ostora (#1605) 1 díszes nyereg (#1645)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)
2 ubuk dobónyíl (#138) 5 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,51) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, karmos tankány (#137)
(115,51) oltár, quwarg királynő (#153)
(116,52) Tharr oltár, 25. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(117,52) oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(118,52) hadroszaurusz (#162), oltár
(119,53) tyrannoszaurusz rex (#160), Tharr oltár, 41. jellempróba
(120,53) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(121,54) sullár (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720), 37. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)

Üzenet küldése a karakternek