190. forduló, 192. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 10. 12h:11'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+227 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

dd 277 237 572 eldobod a 277. tárgyat a 237. tárgyat az 572. tárgyat
Elhajítasz 2 rejtőköpenyt. Elhajítasz 1 tankány karmot. Elhajítasz 1 aranytollat. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 476 171 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 11 12 14 mozogsz 11 12 14
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rohansz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz bal lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a csontváz fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 15 13 mozogsz 15 13
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. {max. életpontja: 91-100.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 71 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. {max. életpontja: 123-134.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.) és 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec (ld. enc.), 2 mérg. ubuk dobónyíl [*], 1 arx formázó minta [*], 100 arany, 1 galachmit [*], 2 kvazár, 1 Eldaran karkötője, 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy északi tűzsárkány van előtted! (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. [33 pontot használtál fel, van még 239.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[125,51] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az élőholt sullár fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {max. életpontja: 265-294.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Találsz nála 7 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 860 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65527.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 624 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz, 1 Temető, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét motyogó, 2 Aranyeső, 1 Garokk. Ez két pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 624 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 50 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [126,51] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 15 ütő ellen.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Találsz nála 2 gernim balzsamot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 862 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65737.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [76 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,50] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy goblin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi elementál került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy noth szellem áll veled szemben.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a noth szellem fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt sullár.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az élőholt sullár bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 3 vízionár szemet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 864 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65947.
Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy hegymélyi lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 122.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[131,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr szentelő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy gólem talizmánt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. {legmagasabb fegyver szakértelme: 74.} Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ran'Amart Morgurth előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 867 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66262.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Van itt egy kőtorony (665. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 90.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Sajnos újabb feladatot nem tudok adni. [2 000 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)] A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 75.]

* 4. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

ÉSZAKI TűZSÁRKÁNY (219. SZÖRNY)
"Sárkányok márpedig nincsenek!" - hallottad eddig már te is jópárszor életedben. S valóban, soha sehol, egyetlen feljegyzésben sem utalt senki sem arra, hogy éltek volna valaha e félelmetes szörnyek - a gyermekmeséken kívül persze.
Most azonban, hogy megláttad ezt a "tűzgyíkot", némi gyanú támad benned, hogy mégiscsak volt valami alapja azoknak a "meséknek". Ez 40-50 méter hosszú bestia messze túlszárnyalja még a legvadabb álmaidat is. Pofájába egy jól megrakott szekér is kényelmesen behajthatna, ha nem meredeznének elő kardnagyságú fogai. Szárnyainak fesztávolsága vagy 60 méter lehet - semmi kétséged nincs afelől, hogy egyetlen suhintással romba tudna dönteni akár egy kisebb települést is. Minderre azonban nincs szüksége, mert tüzes leheletével akár száz méter magasról is végigperzselheti a földet, kiégett pusztasággá változtatva, ami útjába kerül. Azon morfondírozni, hogy milyen fegyver a legjobb ellene, nincs sok értelme: még mielőtt közelébe érnél, elevenen sülsz meg páncélodban, s ha valami eget rengető csoda folytán mégiscsak megmaradna benned életednek egy haloványan pislákoló lángja, úgy felkészülhetsz, hogy nemsokára megtudod, mit is jelent a három számjegyű taumaturgia szakértelem...

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 41 (43) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 39 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 33/107 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 531/356 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 731/1 Pénz: 3649 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 36/31 Pszi pont: 40/8
Eddig összesen 2147 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 916 TP-t kaptál. Jelenleg 1 306 911 TP-d van. A következő szinthez még 93 089 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, óriásféreg, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: *21/100
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: *22/101 lőfegyverek: 22/74 (+14%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 104/32 (+30%) 2. nyomkövetés: 34/96 (+35%) 3. mászás: 11/54
4. csapdakészítés: 23/97 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/39 (+20%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 8/79 8. felderítés: 17/55 (+11%) 9. szörnyidomítás: 10/23
10. teológia: 21/68 (+3%) 11. taumaturgia: 32/81 (+32%) 12. szerencsejáték: 1/98 (+11%)
13. versengés: 4/77 (+36%) 14. harcművészetek: 25/0 15. zene: 4/52
16. szörnyismeret: 10/70 17. pszi: 5/65 (+3%) 18. zárnyitás: 1/42
19. vadászat: 5/89 20. vitalitás: 3/45 (+11%) 21. bányászat: 23/29 (+17%)
22. úszás: 8/68 23. főzés: 12/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 867 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 66262.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 405 TU szükséges.)
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 238.38 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytoll (#572) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kaja (#2)
2 rejtőköpeny (#277) 1 shinai gömb (#348) 12 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranytű (#272)
4 borostyán függő (#162) 1 dözmöng szív (#122) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 fekete gyöngy (#99) 7 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kvazár (#244) 1 nagy vaskulcs (#186) 5 pirkit (#153)
3 Thargodan esszencia (#328) 7 vasérc (#152) 1 vasvért (#164)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
45
46
47
48
49
50
51
52
(124,51) a 73. labirintus bejárata, csontváz (#48), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212)
(125,51) trikornis (#104), élőholt sullár (#216), zombi mester (#251), kék rothasztó (#421)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), tavacska, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 41. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(127,51) karmos tankány (#137), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), oltár, 41. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(128,50) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(129,49) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), pszi elementál (#221), noth szellem (#250), élőholt sullár (#216)
(130,48) vérszomjas csüldő (#114), Thargodan csontváz (#297), patak, Dornodon oltár, 26. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), egy mutáns férfi
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, 48. jellempróba, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297)

Üzenet küldése a karakternek