188. forduló, 191. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 21. 9h:14'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 40 sallank karmot (155 arany).
A táborozás 3. napján összefutsz Roxxonnal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 ork csodaszer (eladási ár: 379 arany, ebből a kezelési költség: 37 arany) ellenértékét.
A teremtés zsákja létrehozott 1 lajhár csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 673. hetének nyerőszámai: 29, 27, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy goldugar nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a goldugar bal középső lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]
[A parancs tárolásra került.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(79,67) goldugarok (#65)

[72,59] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét.
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
FLH 1 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 9 131 felt. lőfegyver haszn. 9 a 131. tárggyal
Ok, FLH 9 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 10 129 felt. lőfegyver haszn. 10 a 129. tárggyal
Sajnos az FLH parancs listád már be van telve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
FLH 997 323 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 999 187 felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal
FLH 999 187 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

kb 246 245 1000 kiveszel a bankból a 246. tárgyat (245 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nagy aranykulcsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 márványkulcsot. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

bb 651 383 122 beraksz a bankba a 651. tárgyat (383 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 moa üveggömböt. Beraksz a bank széfjébe 1 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

bb 212 8 beraksz a bankba a 212. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ee 123 96 231 eladod a 123. tárgyat a 96. tárgyat a 231. tárgyat
Eladtál 2 göcsörtös bunkót. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bakkura csizmát. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 5 acélpengőkét. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

ee 95 106 130 eladod a 95. tárgyat a 106. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 fabontót. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

ee 33 103 242 eladod a 33. tárgyat a 103. tárgyat a 242. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 magszim belet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tüskecsapdát. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[79,67] A vidék sivatagosra vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy dűnekukac nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 259.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 905 3 13 mozogsz 905 3 13
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.]
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.]
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 51-56.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva farkát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a dűnekukac testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.] Egy csupasz gigaféreg lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat. [89 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 15 17 19 mozogsz 15 17 19
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. {támadása: 18.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve oldás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.]
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dűnekukac van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dűnekukac testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gigaféreg lárva! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Egy homokférget pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a homokféreg testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Raptor szablyával megcsapod a homokféreg bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. {támadása: 18.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[100 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 24 mozogsz 24
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.]
Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Roxxon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [24. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő. Felpakolsz.
[50 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [14 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 26.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 331 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 190. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 290/268 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (30) Varázspont: 230/96 Pénz: 719 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/6 Pszi pont: 14/8 EFejl: 1
Eddig összesen 1117 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4142 TP-t kaptál. Jelenleg 269989 TP-d van. A következő szinthez még 70011 TP szükséges. Trófeáid: epokitféreg, földsárkány, élőholt quwarg. A 175. fordulódban 1023 arany került a bankszámládra. 1145 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/100 vágófegyverek: 19/39 (+6%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 22/86 (+12%) dobófegyverek: 4/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); ubuk tüske (#131) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 .); ubuk tüske (#131) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/19 2. nyomkövetés: 32/34 (+8%) 3. mászás: 9/46
4. csapdakészítés: 13/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/22 (+10%) 6. gyógyítás: 35/20
7. titkosírás: 3/20 8. felderítés: 9/59 9. szörnyidomítás: 8/14
10. teológia: 14/10 (+38%) 11. taumaturgia: 11/22 (+19%) 12. szerencsejáték: 2/72
13. versengés: 8/83 14. harcművészetek: 25/0 15. zene: 4/27 (+14%)
16. szörnyismeret: 19/3 (+22%) 17. pszi: 2/64 (+4%) 18. zárnyitás: 1/55
19. vadászat: 16/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
varázsvédelem (#34) >> 50. szintű lényekre varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 2 bakkura csizma (#96)
8 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 3 fabontó (#106)
2 göcsörtös bunkó (#123) 7 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2) 6 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 2 magszim bél (#103) 1 moa üveggömb (#383)
3 nyílvessző (#108) 3 ragasztó (#83) 8 rinóbőr (#651)
3 sallank karom (#128) 6 sallank nyíl (#129) 3 tüske (#22)
1 tüskecsapda (#242) 2 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
1 ezüstszelence (#1602) 10 kaktusztüske (#114) 1 lajhár csont (#236)
1 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246) 8 sáfránypor (#211)
6 spiritusz (#170) 1 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(79,67) goldugarok (#65), dűnekukac (#357)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, gigaféreg lárva (#7037), dűnekukac (#357), csupasz gigaféreg (#7038), homokféreg (#121), Roxxon (3758. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Musashi Kenjiró 190. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
szutykos remák (#191) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) jegesmedve (#637)
yeti poronty (#638) lábascet (#647) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751) reinkarnált motyogó (#752)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956)
Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Pikoló (#7010) gigaféreg lárva (#7037)
csupasz gigaféreg (#7038)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) furulya (#233)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) gromak bőr (#268)
gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281)
jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) bíbor erőöv (#291) kőszem (#304)
varázskő (#305) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fekete csuha (#375)
fény szentélye (#376) moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
főutca (#399) ház (#400) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) gránátkaktusz (#428)
kaktuszbogyó (#429) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
kristályfolyadék (#449) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534) jing-jang fejpánt (#556)
főnixtoll (#563) hro formázó minta (#601) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659)
alligátorbőr (#661) elf csont (#664) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
csontamulett (#711) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) jegygyűrű (#736)
vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818)
szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) jegesmedve bunda (#1067) cetbőr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096)
varkaudar csont (#1113) árnykarkötő (#1147) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) extra takarmány (#1360) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) Jerome köpenye (#1527) nodonrod kitűző (#1533) mentát karkötő (#1551) griff nyakék (#1579)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) ezüstszelence (#1602)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek