TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2020. aug. 3. 12h:26'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2
|
KÖMÖRC KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,11] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
| * 1. KP: le 2438 0 0 |
leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 152.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[14,10] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a gyilkos tetű a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+22 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+20 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 82.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 74.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[13,9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+13 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 20.]
| m 6 7 7 |
mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[12,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy vízionár ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 2.]
| be 535 |
bemész az 535. épületbe |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| kf 10 |
kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| m 1 8 |
mozogsz északkeletre, északra |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| szk 22 |
keresed a 22. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| * 1. BP: e 1 0 0 |
élelemszerzés 1 pontért |
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]
| * 2. BP: e 1 0 0 |
élelemszerzés 1 pontért |
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 3. BP: e 1 0 0 |
élelemszerzés |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| * 4. BP: kf 2438 0 0 |
kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat |
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 5. BP: h 242 0 0 |
használod a 242. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 19. fordulód.
| Erő: |
16 |
Szint: |
7 |
Merészség: |
6/1 |
Magasság: |
113 cm |
| IQ: |
9 |
Támadás: |
6 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
71 kg |
| Ügyesség: |
9 |
Védekezés: |
4 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
67/67 év |
| Egészség: |
17 |
Életpont: |
175/71 |
Jellem: |
semleges (+3) |
Tul. pont: |
2 |
| Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
7 arany |
Kép. pont: |
5 |
Eddig összesen 78 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
173 TP-t kaptál. Jelenleg
2 785 TP-d van. A következő szinthez még
1 215 TP szükséges. Trófeáid:
kaffogó hebrencs,
mélységi grittang.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1 |
ütőfegyverek: |
8 |
dobófegyverek: |
5 |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
| 27,103 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
| SZÁMLÁLÓK |
| Max életkor 671 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. mászás: |
2 |
| 4. csapdakészítés: |
1 |
5. gyógyítás: |
8 |
6. szörnyismeret: |
3 |
| 7. vadászat: |
1 |
8. bányászat: |
1 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz botot (#4) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| vízionár (#66) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): kész. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 2, 3, 4, 11. |
| Összsúly: 36.32 kg |
Megterheltség: 86% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
| Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 1 |
|
kaja (#2) |
2 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
| 8 |
|
|
|
|
|
|
| 9 |
|
|
|
|
|
|
| 10 |
|
|
|
|
|
|
| 11 |
|
|
|
|
|
|
| 12 |
|
|
|
|
|
|
(12,9) vízionár (#66)
(13,9) mély kút (#93), 21. jellempróba, tintacsiga (#74)
(14,10) gyilkos tetű (#116), oltár