18. forduló, 20. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:04'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) A lottó 761. hetének nyerőszámai: 15, 30, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 144.]

le 6 leveszed/lerakod a 6. tárgyat
Elrakod a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

fkt 11 1 felt. készítesz a 11. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 136.]

f 44 kísérletezel a 44. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kis bőrpajzsot. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mászókarmot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[30,-9] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy fabontó szójer közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő zoloboo mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a zoloboo fekete testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A zoloboo csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zoloboo összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 80 1 elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 79.]

be 16 bemész a 16. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata tökéletesen volt álcázva: egy korhadt fa odújába kellett bebújnod, és innét vezet az út lefelé. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Odalent még hűvösebb (és persze feketébb) világ fogad, mint az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 2 905 6 mozogsz 2 905 6
Rövid séta után egy hármas elágazáshoz érsz. Na most merre? [2. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A járat egy éles kanyarral fordul. [6. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 59.]

lm 6 900 9 mozogsz 6 900 9
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb terembe jutsz, amelynek három irányba van kijárata. [7. PONT]
Az északi folyosó nyugati végéhez értél. [9. PONT] Egy rőtmanót veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 9 9 4 mozogsz 9 9 4
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egy T-alakú hármas kereszteződéshez érsz. [4. PONT]
[5 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 3 2 1 mozogsz 3 2 1
Az északi folyosó keleti végéhez értél. A folyosó hosszan fut nyugatra, kelet felé rövid zsákutcában végződik. [3. PONT]
Rövid séta után egy hármas elágazáshoz érsz. Na most merre? [2. PONT]
Visszaérsz a kiinduló ponthoz, és kikapaszkodsz a felszínre az üreges fatörzsön keresztül.
[15 pontot használtál fel, van még 29.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[29,-8] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy lebegő gomba. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lebegő gomba meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-7] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). [18 pontot használtál fel, van még 11.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY)
Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet.

MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 19. fordulód.

Erő: 13 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 14 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 89/29 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 80 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 44 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 182 TP-t kaptál. Jelenleg 838 TP-d van. A következő szinthez még 162 TP szükséges. Trófeád: rőtmanó. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 (+1) 6. felderítés: 1
7. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
csontlepke (#746), gátvakond (#57), kaszabolósáska (#83), fabontó szójer (#71)

Összsúly: 29.98 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 6 tigroszlán fog (#63) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 lapkorong (#80) 1 mászókarom (#78)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,-7) gátvakond (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba
(29,-8) lebegő gomba (#39)
(30,-9) fabontó szójer (#71), a 16. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), zoloboo (#77), rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek