| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. ápr. 10. 20h:35' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
| go 8 | gonoszkodsz: 8 |
| m 5 1 1 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos tetű trófeát. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [36,18] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rambó bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rambó bogár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő woor-antilop nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átszúrod a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [39,15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {egyik sebzési módja: 2x 1d6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [40,14] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő szőrös pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös pók testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [40,12] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
| kt 133 | elkészíted a 133. tárgyat |
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 8.]
| tf 2 100 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
| SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
| TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni. |
| PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus. |
| Erő: | 13 (26) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 15 (25) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 (20) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 (22) | Életpont: | 335/335 | Jellem: | gonosz (46) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 14 (37) | Varázspont: | 220/133 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
| Pszi pont: | 7/1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 3 | ||||
| 41,13 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 5 | 2. mászás: | 1 | 3. csapdakészítés: | 2 |
| 4. gyógyítás: | 8 | 5. pszi: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 |
| 7. vadászat: | 5 | 8. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) |
| 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||
| 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
| 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
| 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 28 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | |
| 2 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |
| 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | |||
| 1 | parittya (#18) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | kráken gyűrű (#1165) | ||
| 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
| 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |||
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 25 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 16 | fáklya (#36) | ||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 30 | kaja (#2) | ||
| 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
| 1 | szeksztáns (#32) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 1 | kavadu iszák (#25) | [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3] | ||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
| 6 | vizestömlő (#3) | [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 5 | antilopbőr (#48) | 3 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
| 8 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
| 1 | grifftojás (#179) | 86 | gyíkfű (#201) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
| 3 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | magszim bél (#103) | |||
| 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
| 6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 31 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
| 2 | vadász tatu bőr (#15) | 12 | varányszem (#30) | |||||
| Összsúly: 83.68 kg | Megterheltség: 68% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | kaja (#2) | |||
| 6 | sallank karom (#128) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||||
| 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
| 11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|