Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 24. 12h:10' EZ A 43. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 44. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4676 SZÁMLA : XXXX |
kt 87 1 | elkészíted a 87. tárgyat (1 darabot) |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [42,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gátvakond testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [43,9] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm grákó krokettet dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az útonálló testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 541 | bemész az 541. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, |
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
antilopbőr (#48) 3 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | lapkorong (#80) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, |
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
be 542 | bemész az 542. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, |
nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 20 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, |
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bőrpáncél (#51) 5 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, |
csontszurony (#12) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db áron. |
ea 45 1 | eladod a 45. tárgyat 1 |
ea 48 4 | eladod a 48. tárgyat 4 |
ea 44 2 | eladod a 44. tárgyat 2 |
ea 125 6 | eladod a 125. tárgyat 6 |
ea 33 3 | eladod a 33. tárgyat 3 |
ea 16 3 | eladod a 16. tárgyat 3 |
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
m 3 4 7 | mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [45,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy óriás patkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [44,9] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 757 | bemész a 757. épületbe |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
BRONZPENGE (126. TÁRGY) A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért. |
TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2. |
Erő: | 11 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 146/92 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 20/20 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
44,99 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), csontlepke (#746) |
Összsúly: 41.12 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | antilopbőr (#48) | 3 | bordacsont (#16) | 1 | bot (#4) | |||
1 | csontszablya (#64) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 6 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
18 | víz (#27) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|