18. forduló, 20. forduló, Feketesörény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 6. 12h:02'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3074
SZÁMLA : XXXX

FEKETESÖRÉNY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-14] koordinátán.
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

d 44 1 eldobod a 44. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 149.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 137.]

ff 8 12 felt. fegyverváltás: 8 12
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[28,-14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,-14] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 93.]

m 3 mozogsz délkeletre
[31,-13] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a spagulár bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 mozogsz keletre
[32,-13] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. (ld. enc.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drasmólyom. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drasmólyom testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi rák. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a hegyi rák ollóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a hegyi rák jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 51.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 43.]

kt 72 elkészíted a 72. tárgyat
Legyártottál 1 rézsisakot. [18 pontot használtál fel, van még 25.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

m 2 mozogsz keletre
[33,-13] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kőszáli disznó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 13.]

be 15 bemész a 15. titkos labirintusba
A hegyek közt botorkálva, a véres nyomokat követve megtalálod a gonosz gyíkemberek barlangjának a bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A szűk, nedves járatokon elindulva kiskori klausztrofóbiád kezd feltámadni. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

KARAKTERLAP

Feketesörény, egy fekete, copfos hajú, félszemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 19. fordulód.

Erő: 19 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 107/51 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 2 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 89 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 620 TP-t kaptál. Jelenleg 3 776 TP-d van. A következő szinthez még 224 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5 (+1)
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
33,68 mezőn táborozol, a 15. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 7 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
csontlepke (#746), húsevő magszim (#67)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. törpe házikó (532): 15. labirintus (33,68). kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 15, 17.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 15 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6) 1 obszidián penge (#2082)
1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 7 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
3 grákóbőr (#41) 1 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
1 lapockacsont (#33) 10 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97)
1 rókafarok (#124) 7 smirglilevél (#29) 3 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
10 varányszem (#30)

Összsúly: 42.03 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 fáklya (#36) 1 királygyík bőr (#44)
3 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 6 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
2 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97) 1 rézsisak (#72)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33 34
-15
-14
-13
-12
(28,-14) manifesztátor (#124), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(29,-14) kaszabolósáska (#83), patak
(30,-14) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, oltár, evaporőr (#69)
(31,-13) spagulár (#82), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár
(32,-13) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, drasmólyomok (#60), hegyi rák (#61)
(33,-13) a 15. labirintus bejárata, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), kőszáli disznó (#34)

Üzenet küldése a karakternek