18. forduló, 20. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 12. 16h:26'
EZ A 995. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
996. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,6] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bibircsók-óriás nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

* 4. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 173.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 53 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

fog 120 219 elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal
fog 120 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

fog 119 219 elfogod a 119. szörnyet a 219. tárggyal
fog 119 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 173.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ep 155 20 építed a 155. tárgyat 20 pontért
Elkezdesz építeni egy vaskohót. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a vaskohó. 12 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ep 155 90 építed a 155. tárgyat 90 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 56 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Erőd TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-3,7] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy púdersziklát. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Itt csata lesz.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 20 stukilövedéket. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 119 20 elkészíted a 119. tárgyat (20 darabot)
Sajnos csak 18 púderkő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 18 púderkövet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [108 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
TF 1 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
TF 1 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 11, 14.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 16 (31) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 24 (29) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 12 (17) Életpont: 255/255 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 371/68 Pénz: 6 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 172 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 514 TP-t kaptál. Jelenleg 47 415 TP-d van. A következő szinthez még 585 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, nukleáris cickány, karmos tankány. A 18. fordulódban 15112 arany került a bankszámládra. 15112 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
69,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 9 (+1) 5. gyógyítás: 2 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 13 (+1)
10. szörnyismeret: 4 11. vadászat: 3 12. bányászat: 2
13. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (999,12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve)
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 3 víz (#27)
1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 18 púderkő (#119) 20 stukilövedék (#414)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-4 -3 -2 -1
5
6
7
8
(-3,7) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.09.12 16:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 4)
˙

Üzenet küldése a karakternek