Karakterszám: |
4810 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
19 |
Játékhét: |
84 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
167 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. júl. 27. 9h:27' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. júl. 28. |
|
E-mail!
LAXIKA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
3. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Galadedrid Damodred, egy átlagos, humanoid
kinézetû, állandóan fehérben mászkáló férfi. Végignézed a felszerelését:
vassisak, bronzmedál, a küzdelem vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas
beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség?
Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik,
mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Huh, jól elszaladt az idõ! Galadedrid
Damodred is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Galadedrid Damodred által meséltekbõl,
megtudod, mi az a sáskaharcos.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 13.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*júl. 17.* Alystair D'Brisont majdnem felfalta egy tüskés ktoraid.
*júl.
17.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy galetki rablóvezér.
*júl.
17.* Ren csatában legyõzte Hunter Killert.
*júl. 17.* Pannonica mellé
szegõdött egy óriás rák.
*júl. 17.* Pannonica csatában legyõzte Fikusz
Kukiszt.
*júl. 18.* Ambassadar és Szarkaagyú Siraka megküzdöttek egymással,
és Ambassadar gyõzött.
*júl. 18.* Morq Fan Gort legyõzte harcban egy orgling
kártevõ.
*júl. 18.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte
Arhippa Perttunent.
*júl. 23.* Pannonica gyõzelmet aratott Fikusz Kukisz
felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
kf 139 |
bekészíted a 139. tárgyat |
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
be 11 6669 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. Sikoly tanítványául szegõdsz, ha elfogad
téged.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és
megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap,
törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap,
winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap,
ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46
ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131)
13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály
(#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001)
198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030)
92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért
(#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226
ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062)
110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077)
110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092)
88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny
(#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös
(#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv
(#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap,
csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211)
44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû
(#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit
karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255)
6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap,
kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap,
lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332)
110 ap, a gepárd kerek pajzsa (#15461) 350 ap, az elefánt barbár lándzsája
(#16631) 350 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a szalamandra
lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811)
201 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651)
182 ap. Sajnos 21. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Sajnos 23. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Eladsz 2 kerek követ 2 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Eladsz 1 kést 1 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
h 8 104 |
8. tárgy használata |
Visszamész a barlangodba. Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak
köszönhetõen jobb mancs végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 6. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
(8. kaland:) Ellátogatsz az ásatás helyszínére. A hely teljesen elhagyatottnak
tûnik: a hatalmas gödrökben eldobált szerszámokat látsz, a félig letisztogatott
szobrok tövében elhordatlan törmelék tornyosul. No, most mitévõ legyél?
Saját magadat kell csalinak alkalmaznod: elkezdesz dolgozni, és majdcsak
elõkerül a szörnyeteg! Persze nem árt felkészülni elõször: ravasz csapdákat
állítasz az ásatás körül, hogy tudjad, mikor érkezik a lény. Ezután dolgozni
kezdesz, mintha mi sem történt volna.
[Egészség próba 7-es küszöbre:
sikeres]
Rengeteg idõ telik el anélkül, hogy történne valami. Szerencsére elég kitartó
vagy!
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hang nélkül,
hátulról lep meg a szörny. Mielõtt felócsudnál, támadások záporoznak rád
- úgy látszik, nem volt elég jól elrejtve a csapdád! [18 életpontot sebzõdsz.]
Sarkon fordulsz, hogy szembeszállj a lénnyel.
Szemrevételezed ellenfeledet: vajon belõled is csak egy újabb veszteség
lesz a Klán számláján? Ellenfeled egy árnyéklény (#112).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az árnyéklény máris elõtted terem! Az árnyéklény felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az árnyéklény téged támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Támadod
az árnyéklényt. Lesújtasz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Odacsapsz
jobb mancsoddal. Elhibáztad.
*** 2. KÖR *** Az árnyéklény téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-2 TVP). Támadod az árnyéklényt.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Lendületet véve ütsz
jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+29 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
be 11 |
meglátogatod az 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved
a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható!
Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen
érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz.
(396.
kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Diamandi, egy világoskék szemû, veszélyes nõ. A
Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete
nadrág, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma,
az enyészet csatos öve, bronzmedál, a yeti díszes fejpántja, a ragadozó
sárgaréz nyaklánca, bronz lárvaköpeny, az elfek rövid tõre. Dícsérõ szavakkal
illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre,
Diamandi pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit
magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Diamandi által meséltekbõl,
megtudod, mi az a harci törpe.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
kno 48 3 |
48. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel
a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol
találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen
a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek
nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod.
Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél]
Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál
egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ
kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre dobni a kötelet. Már
csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres]
Ezt a sportot neked találták ki. Pár másodperc múlva már az elöljáró háloszobájának
ablakában lógsz. Óvatosan belököd, szerencsére nem volt zárva. Beugrasz
a szobába és felhúzod magad után a kötelet, nehogy lent belebotoljon valaki.
Odamész az ágyhoz és jól megszórod a viszketõporral. Arra azért vigyázol,
hogy rád ne kerüljön belõle. Amikor végeztél, kinézel az ablakon, és amikor
nem látsz lent mozgást, újra kidobod a kötelet.
[Tárgyhasználat: 1 kötél]
Villámgyorsan lekúszol a kötélen.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Lecsusszansz a kötélen. Éppen hogy csak földetérsz,
amikor észreveszel két galetkit feléd jönni. Vesszen a kötél, gondolod,
és eliszkolsz.
Miután megállapítod, hogy senki sem követ, elmész a boltoshoz, és elmeséled
neki, hogy sikerült a feladatot végrehajtanod. A fickó elmosolyodik, majd
átad egy zacskót.
- Itt a jutalmad, 30 arany.
- Dehát százról volt szó!
- Bizonyára félreértettél valamit, valószínûleg túl halkan beszéltem.
Mivel ott áll mögötte két testõre is, úgy döntesz, hogy a varázstárgyakat
nincs értelme emlegetni. Morogva távozol a boltból.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
be 4 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõlép az Akadémia egyik
írnoka, és megkérdezi, hogy tudnál-e kézbesíteni egy üzenetet, 20 aranyat
kapnál érte. 20 arany egy levél kézbesítéséért? Elég egyszerû feladatnak
tûnik! Az írnok megjegyzi, hogy a következõ szint akadémiájára kellene
vinni az üzenetet. Bennakad a lélegzeted, amikor ezt meghallod. Hiszen
oda te nem mehetsz fel! Az írnok megnyugtat, van egy ösvény, amelyen a
futárok közlekednek, azt kell igénybe venned, és persze rögtön utána vissza
kell térned, mert kellemetlen lenne, ha a hatóságok toloncolnának vissza.
Bólintasz.
(10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad feléd rohan. Megrohamozod a púpos moladot.
A púpos molad rád támad. Feléd üt jobb karmával. Félrehajoltál. Odacsap
neked bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod
a púpos moladot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt.
*** 2. KÖR *** A púpos moladot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(5 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal.
(4 ép-t sebeztél). A púpos
molad téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Ez
mellément. Elõre szúr bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal
mancsoddal.
(3 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal.
(2 ép-t sebeztél).
A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+40%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+14 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Ahogy bandukolsz,
egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi
magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá
lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni
ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(216. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az albinó pókot. Az albinó pók odajön hozzád.
Megtámadod az albinó pókot. Odacsapsz bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél).
Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Az albinó pók
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed
az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas,
fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos
kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(356. kaland, összköltsége 30 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot.
A hájas worpel elmond egy gránitbõr varázslatot. Megrohamozod a hájas worpelt.
A hájas worpelt próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
éhínséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A hájas worpelt próbálod
megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél). Odakensz
neki jobb mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol
egy energiatüskét.
14 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a hájas worpelt. Benyomsz
neki bal mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal.
(1
ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
energiatüske.
13 ép-t sebzõdtél. Támadod a hájas worpelt. Odaütsz bal
mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. El
sem találtad.
[A csatában összesen 5 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+30 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén
állsz, amely enyhén lejt dél felé. A szemed sarkából mozgást pillantasz
meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy
förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg feléd mozog.
A förtelemférget próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(14 ép-t
sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A förtelemféreg
kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban.
10 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+29%). [19 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 109 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
252 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 19. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.50 |
[2] IQ: |
5 / 2 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.50 |
[4] egészség: |
6 / 3.85 |
[5] mágia: |
2 / 0.95 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.85 |
[9] Méret/ép: |
50 / 26 |
Min. méret: |
42 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
20 / 20 |
Képességpont: |
12 / 62% |
Hõsi pont: |
5 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
130 / 89 |
Hírnév : |
130 |
Jóllakottság: |
95% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
94 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
69 (3) |
Leölt torzszülött: |
76 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (4)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +4% varázstárgy találására;
20%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.25 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.15 |
[48] mászás: |
3 / 0.75 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 (2) / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
2 (3) / 0.60 |
[67] régészet: |
5 / 3.20 |
[69] tanulás: |
2 / 0.15 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 4.28 |
|
|
|
jobb mancs |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 3.36 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 25;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület),
#12 (9. épület), #396 (19. forduló), #216 (19. forduló), #356 (19.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
197 arany (#1) |
|
6 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 33 arany (#1), 1 molad púp (#16).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kötél (#128), 2 kerek kõ (#11),
1 kés (#5), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÁSKAHARCOS (44. LÉNY) A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával
rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl
támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni,
egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a
császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött
vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása
rovarevõ vagy micinista).
ÁRNYLÉNY (112. LÉNY) A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt
lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat,
véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt
lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.
HARCI TÖRPE (36. LÉNY) Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid
életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz,
mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint
ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak,
kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét
könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni,
ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak
rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól
bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.