Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 11. 9h:10' EZ A 744. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 745. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
a 170 1869 30 | átadod a 170. tárgyat az 1869. kalandozónak (30 darabot) |
a 233 1869 1 | átadod a 233. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
im | imádkozol |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [101,106] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [102,105] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Észreveszel egy elpusztított csillezsályát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Öregsámán Krough. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az Öregsámán Krough bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Öregsámán Krough, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 16 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-15 életerő). Az Öregsámán Krough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szereztél 2 varázskövet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak purifikátor trófeát, és kiszedsz egy Öregsámán Krough trófeát. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a földsárkány testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a földsárkány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [104,104] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [105,104] Továbbra is magashegységben vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a földsárkány testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a földsárkány bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 560 | bemész az 560. épületbe |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [107,103] Továbbra is magashegységben vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított sziklafészket. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított csillezsályát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [108,102] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod az Öregsámán Krough jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az Öregsámán Krough bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-20 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szereztél 2 varázskövet. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 26 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon. |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
Erő: | 30 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 280/195 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 257/215 | Pénz: | 31 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 (+1) | szúrófegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
108,102 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 33 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. teológia: | 14 | 9. taumaturgia: | 10 |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 22 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
Összsúly: 83.91 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | furulya (#233) | 2 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
30 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 3 | pular kristály (#239) | 4 | varázskő (#305) |