187. forduló, 189. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 9. 12h:02'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+158 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 22 39 2 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 zárnyitó készletet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 drótszőr. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

f 419 kísérletezel a 419. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 341.]

f 419 kísérletezel a 419. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 331.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

flh 187 20 felt. lőfegyver haszn. 187 a 20. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 331.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 323.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[132,45] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... A harmadik próbatétel a zsonglőrködés. Kezedbe veszed az apró labdákat, majd ügyesen a magasba dobálod őket. Megizzadsz, mire a homokóra az idő leteltét jelzi, de sikerült! A következő próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kő nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 624 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orbitális mackósajt, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 624 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 41 darab aranyérmét.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 624 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Daleron Kawer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dűnekukac. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac farkát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a dűnekukac testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sáfránykristály. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. {max. életpontja: 141-160.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfival. Fekete a bőre. Leah szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy ónix masszavadítót, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ében halálhajcsár trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. {egészsége: 37.} Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
[70 pontot használtál fel, van még 253.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[132,42] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 141-160.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy mélytengeri kráken formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,41] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Találsz nála 4 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 845 (limit: 1330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63977.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [131,40] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Utad során felfedezel egy sziklafészket. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Thar'dan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a vadtroll fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy jégtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával eltalálod a jégtroll testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a jégtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 215.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy aranygriff! {max. életpontja: 89-96.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával kegyetlenül megütöd az aranygriff testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az aranygriff aranyszínű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 mozogsz északra
[131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívői építették. Látsz egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lord Kis Se előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 181.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 mozogsz északra
[131,38] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával eltalálod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 847 (limit: 1330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64177.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zárlatos Inkubátor előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Felfedeztél egy nekrofunt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy halálbokort. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz Halmazábrával. Sheran fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy zombi mester trófea és egy szubreális vámpír trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[18 pontot használtál fel, van még 143.]

ftv 5 felt. tám/véd. varázslat az 5. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 143.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 2 mozogsz 2
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-237 varázspont).
Hamarosan egy degradátort pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 3d6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a degradátor testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy joviális m.szockó az. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a joviális m.szockó testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a joviális m.szockó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A joviális m.szockó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 3 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kneopatikus mollusk testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 132.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 21 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 4 8 9 mozogsz 4 8 9
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. {támadása: 2.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Beletörődéssel fogadod a halált. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [5 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vízionár az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 12 11 20 mozogsz 12 11 20
Haladsz előre. [5. PONT.] Hirtelen egy vízionárt veszel észre magad előtt. {támadása: 2.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Haladsz előre. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[12 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 2 27 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.

JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 41 (43) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 39 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 33/101 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 532/5 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (1) Varázspont: 733/0 Pénz: 3302 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 36/16 Pszi pont: 40/29
Eddig összesen 2076 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 192 TP-t kaptál. Jelenleg 1 235 784 TP-d van. A következő szinthez még 164 216 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, óriásféreg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 21/87 (+6%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: 22/69 (+28%) lőfegyverek: 22/30 (+14%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,38 mezőn táborozol, a 72. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 102/82 (+60%) 2. nyomkövetés: 34/5 (+38%) 3. mászás: 11/53 (+11%)
4. csapdakészítés: 23/67 (+10%) 5. csapdaészlelés: 4/66 (+6%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 8/79 8. felderítés: 16/89 9. szörnyidomítás: 10/23
10. teológia: 21/35 (+6%) 11. taumaturgia: 32/17 (+29%) 12. szerencsejáték: 1/87 (+11%)
13. versengés: 4/41 (+36%) 14. harcművészetek: 25/0 15. zene: 4/52
16. szörnyismeret: 10/70 17. pszi: 5/56 (+3%) 18. zárnyitás: 1/42
19. vadászat: 5/89 20. vitalitás: 3/23 21. bányászat: 22/45 (+55%)
22. úszás: 8/68 23. főzés: 12/5 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
ekharion bébi (#768) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 847 (limit: 1330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64177.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 405 TU szükséges.)
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 209.76 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
61 arany (#50) 2 kaja (#2) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 varázskő (#305) 9 víz (#27) 2 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytoll (#572) 6 bordacsont (#16) 7 drótszőr (#37)
2 gromak bőr (#268) 1 jégszív (#282) 1 kék orchidea (#68)
9 mákrózsa virág (#56) 1 molluszk ház (#353) 3 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 1 sáfránykristály (#675) 2 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 1 szopókő (#259) 4 ugh méreg (#166)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
(131,38) drakolich (#760), zombi mester (#251), a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), 41. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, Halmazábra (3663. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66)
(131,39) mély szakadék (#154), oltár, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(131,40) sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), érclelőhely, vadtrollok (#70), jégtroll (#164), fekete griff (#107), aranygriff (#304)
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), csontváz lord (#177), élőholt sullár (#216)
(132,42) tüskés harci gromak (#156), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(132,43) érző szívű dromedár (#753), Thargodan csontváz (#297), nekrofun (#173), egy elf férfi
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), dűnekukac (#357)
(132,45) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), ryuku ostromteknős (#362), dermesztő lidérc (#645)
(132,46) kőtorony (#665)

Üzenet küldése a karakternek