Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 8. 9h:16' EZ A 743. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD 744. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [100,106] A dombság átmegy hegységbe. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Továbbra is alacsonyhegység.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [103,107] Még mindig dombos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel megütöd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,106] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [106,105] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.
(Továbbmész...) [107,105] Amerre csak a szem ellát, dombok. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Elhajítod a vacak burástya királynő trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 30 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 279/279 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 249/190 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
106,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 32 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. teológia: | 14 | 9. taumaturgia: | 10 (+1) |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 20 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 89.85 kg | Megterheltség: 128% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | tüske (#22) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | aurach fog (#657) | 1 | gromak bőr (#268) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
7 | rézdarab (#70) |