181. forduló, 187. forduló, Aranyorrú Gurtni összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 24. 13h:16'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2774
SZÁMLA : XXXX

ARANYORRÚ GURTNI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 griff nyakéket (560 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 alkímiázó üstöt (5000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 berzerker tüske (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 22 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

ff 367 felt. fegyverváltás: 367
Felt. fegyverváltás: << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

h 335 3 4 használod a 335. tárgyat
Mostantól rövid bajszot hordasz arcodon. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
78
79
80
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)

[72,59] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Arany Alkonnyal. Raia ministránsa. Egy féregíz nyakpántot, egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy arató csattanat trófea és egy pordémon trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db,
bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, csontkulcs (#74) 6 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, dözmöng szív (#122) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db,
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db,
vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 123 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db,
grifftojás (#179) 15 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db,
vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db,
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
bumeráng (#249) 6 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 600 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, optiri agysisak (#315) 187 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa gyöngy (#378) 30 ap /db,
moa rubin (#379) 45 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db,
moa üveggömb (#383) 7 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db, halcsont (#390) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db,
teknőcteknő (#416) 18 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, obszidián tüske (#481) 90 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
csalánvirág (#582) 12 ap /db, jégkristály (#593) 30 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db,
sámán erszény (#650) 15 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, aurach bőr (#658) 21 ap /db, alligátorbőr (#661) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db,
etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, bahrot bőr (#938) 7 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db,
tenger gyümölcse (#1155) 24 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, ektoplazma (#1185) 69 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 15 ap /db, teriád tőr (#1277) 150 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 105 ap /db,
biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, mérg. teriád nyíl (#1380) 195 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 195 ap /db,
teriád kobak (#1461) 29 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db, angolna szálka (#1465) 116 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db,
méregtagadó (#1531) 900 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db,
mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, ork sör (#1701) 24 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, kvatáns pikkely (#1828) 45 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:

acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranygyűrű (#193) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytű (#272) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontamulett (#711) 300 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db, harci kalapács (#174) 36 ap /db, harci maszk (#1739) 50 ap /db,
hattyútoll (#1222) 1 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, jégszív (#282) 15 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db,
kvazár páncél (#251) 250 ap /db, légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, mászókampó (#165) 15 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, moa stuki (#413) 10 ap /db, moa töltő (#525) 100 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, olló (#335) 10 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db,
őskristály-szilánk (#1525) 33 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pukkanó tűcsapda (#336) 6 ap /db,
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db,
Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db,
smaragdkő (#678) 50 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, stukilövedék (#414) 1 ap /db,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db,
szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db,
téfea-agy (#172) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db,
törpe szekerce (#1105) 200 ap /db, Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vadászkés (#1264) 12 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db,
varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
villám szimbólum (#145) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db,
zafír erőöv (#397) 100 ap /db, zangrozi csizma (#451) 25 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, alkímiázó üst (#341) 80 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 275.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 1024 arany. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ee 231 21 103 eladod a 231. tárgyat a 21. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 10 acélpengőkét. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ormánygőte csontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 10 magszim belet. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[10 pontot használtál fel, van még 265.]

be 573 6 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 215.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [99,81] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Quirov. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quirov fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a Quirov testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 70 aranyat. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 1104 megveszed az 1104. tárgyat
Vásároltál 1 törpe védőgyűrűt. 1440 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 195.]

le 193 leveszed/lerakod a 193. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 1104 kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat
Az ujjadra húzod a törpe védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,82] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar barlangot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anathera Tsung egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy csodák kútját. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

f 56 27 kísérletezel az 56. tárggyal a 27. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Oltári finom volt! És ez a lebegés... 338 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 mozogsz keletre
[99,82] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 164.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Légies hang tölti be a légteret, mely a következő kérdést suttogja: "Melyik tárgyadat duplázzam meg?" Holdkóros mozdulatokkal nyúlsz a hátizsákod felé, és oda sem nézve előhúzol valamit belőle. A jobb kezedben tartva felmutatod, és még abban a pillanatban azt veszed észre, hogy a bal kezedben is azt tartod: egy Brod buzogányát. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 160.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a főzés kapcsán. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 156.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 jegesmedve bundát. Biztos, hogy neked szánta a kút. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 152.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 4 varázspontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 148.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 144.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 4 varázspontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 140.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a főzés szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 136.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Egy nyílt titok: a Zhung gyűrűje értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 132.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 védettség forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Észreveszel egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sir Bedzsik, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Trákin csákányával megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Rém trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Fűfa Virág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. A lány érdeklődve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála!
[30 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 90.]
A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 82.]
A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: ek 215 5 0 t. energia kisütése: 215 5
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 8, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY)
Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Aranyorrú Gurtni, egy szőke, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hittérítője vagy. Papi hited: 105. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 118 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 24 (31) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 344/344 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (31) Varázspont: 183/65 Pénz: 2083 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 7/3 EFejl: 30
Eddig összesen 1367 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 377 TP-t kaptál. Jelenleg 760 867 TP-d van. A következő szinthez még 39 133 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, ekharion, renegát törpe. A 184. fordulódban 1024 arany került a bankszámládra. 1024 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/74 vágófegyverek: 24/19 ütőfegyverek: 25/60 (+3%)
lőfegyverek: 21/78 dobófegyverek: 22/9 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (2 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -17.); stukilövedék (#414) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,79 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,98
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 675 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/38 2. nyomkövetés: 34/45 (+13%) 3. mászás: 8/73
4. csapdakészítés: 15/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/77 6. gyógyítás: 33/21
7. titkosírás: 1/43 8. felderítés: 7/37 9. szörnyidomítás: 9/32
10. teológia: 18/18 (+13%) 11. taumaturgia: 13/1 (+9%) 12. szerencsejáték: 7/12
13. versengés: 8/69 14. zene: 8/84 (+11%) 15. szörnyismeret: 12/69
16. pszi: 1/64 17. zárnyitás: 1/40 18. vadászat: 7/23
19. bányászat: 40/28 20. főzés: 12/16 (+31%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), ollót (#335) (max. 1 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), homokférget (#121) kdoléval (#501), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274), gyilkos tetűt (#116) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
törpe (#3), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> férfiak (#998) villámsújtás (#89) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: nagyon éhezik
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: éhes
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 acélpengőke (#231) 10 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56)
2 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 1 varázskő (#305)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
748 arany (#50) 1 Brod buzogánya (#1735) 1 elkarog szőr (#665)
1 fabontó (#106) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kerek kő (#19)
1 liumbe hajtás (#655) 3 orgyilkos tőr (#225) 4 ragasztó (#83)
3 spiritusz (#170) 1 törpe védőgyűrű (#1104)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
78
79
80
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Tharr oltár, 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar barlang (#2200), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szürke rinocérosz (#346)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), sötét gnóm (#132)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), Quirov (#975)
(99,82) zafír sárkány (#329), csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba, erszényes elkarog (#354), Fűfa Virág (2408. kalandozó)
(101,80) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek