Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 25. 12h:02' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ee 396 99 130 | eladod a 396. tárgyat a 99. tárgyat a 130. tárgyat |
ee 125 148 63 | eladod a 125. tárgyat a 148. tárgyat a 63. tárgyat |
ee 47 15 14 | eladod a 47. tárgyat a 15. tárgyat a 14. tárgyat |
ee 334 5 123 | eladod a 334. tárgyat az 5. tárgyat a 123. tárgyat |
ee 225 43 102 | eladod a 225. tárgyat a 43. tárgyat a 102. tárgyat |
ea 56 25 | eladod az 56. tárgyat 25 |
ve 171 | megveszed a 171. tárgyat |
ve 317 | megveszed a 317. tárgyat |
le 247 | leveszed/lerakod a 247. tárgyat |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
ff 28 182 171 | felt. fegyverváltás: 28 182 171 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az epokitféreg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [94,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [93,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [95,106] Épületek tűnnek fel.
(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
Erő: | 30 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 279/279 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 243/149 | Pénz: | 83 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | * 19 | lőfegyverek: | * 19 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 32 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 63 | 8. teológia: | 14 | 9. taumaturgia: | 9 |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 97.86 kg | Megterheltség: 139% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
104 | arany (#50) | 5 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | mocsári penke (#148) | 14 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tüske (#22) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | víz (#27) | 6 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rövid kard (#171) | 1 | varkaudar csizma (#317) |