Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:15' EZ A 504. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 505. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 84, gyógyulás: 10, összesen: -74 ÉP}
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 117 657 655 | hulladék: 117 657 655 |
a 122 4784 1 | átadod a 122. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [118,-62] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [119,-62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [121,-63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a süvítő rája testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[136,-48] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [134,-46] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [133,-45] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [131,-43] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 4.]
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
a 32 3070 10 | átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot) |
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 111. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 262/112 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (32) | Varázspont: | 515/401 | Pénz: | 224 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/10 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 23/37 (+3%) | vágófegyverek: | 1/81 |
ütőfegyverek: | 19/8 (+6%) | lőfegyverek: | 2/77 | dobófegyverek: | 22/98 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/30 | 2. nyomkövetés: | 45/35 (+20%) | 3. mászás: | 3/85 |
4. csapdakészítés: | 12/74 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/70 | 6. gyógyítás: | 34/4 |
7. titkosírás: | 11/17 | 8. felderítés: | 13/37 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 5/69 |
10. teológia: | 22/26 (+14%) | 11. taumaturgia: | 23/53 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 1/79 | 14. zene: | 10/31 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/29 |
16. zárnyitás: | 1/12 | 17. vadászat: | 4/3 | 18. bányászat: | 6/74 |
19. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), hebrencs csapdát (#147) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
Összsúly: 56.94 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | kaja (#2) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyöngymangó (#135) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | spiritusz (#170) |