Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 27. 0h:19' EZ A 189. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD 190. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
gyk 13 1 | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
v 22 7 | elmormolod a 22. varázslatot |
kt 9 12 | elkészíted a 9. tárgyat (12 darabot) |
ff 9 28 224 | felt. fegyverváltás: 9 28 224 |
d 2 5 | eldobod a 2. tárgyat (5 darabot) |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 905 2 900 | mozogsz 905 2 900 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 600 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 13 905 | mozogsz 10 13 905 |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb karját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bunkósbottal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a zombi jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 900 16 | mozogsz 14 900 16 |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra fejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a nómenklatúra fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra támadsz. {GYD:} Bunkósbottal épp hogy eltalálod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Bunkósbottal csak érinted a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
lm 905 17 18 | mozogsz 905 17 18 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bunkósbottal megütöd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
lm 900 33 26 | mozogsz 900 33 26 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bunkósbottal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bunkósbottal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot a másikra támadsz. {GYD:} Bunkósbottal megütöd a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
lm 27 32 39 | mozogsz 27 32 39 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 5 2 3 | mozogsz délnyugatra, keletre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a drasmólyom fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a légirozmár testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [130,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra rohansz. {GYD:} Bunkósbottal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [131,48] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy technokolin előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bunkósbottal csak érinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
kut 20 | kutatsz 1 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ef 4 505 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
GYÖNGYSOR (192. TÁRGY) Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
Erő: | 29 (45) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 30 (44) | Támadás: | 45 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 24 (36) | Védekezés: | 36 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/269 év |
Egészség: | 18 (30) | Életpont: | 562/551 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 22 (40) | Varázspont: | 774/21 | Pénz: | 665 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 30/4 | Pszi pont: | 169/44 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/27 (+3%) | szúrófegyverek: | 21/79 (+4%) | vágófegyverek: | 18/6 |
ütőfegyverek: | 2/26 (+226%) | lőfegyverek: | 17/10 (+6%) | dobófegyverek: | 25/70 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << ököl (#28) << varkaudar lándzsa (#224) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 94,51 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 643 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/3 | 2. nyomkövetés: | 29/29 (+12%) | 3. mászás: | 6/93 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 29/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/71 (+45%) | 6. gyógyítás: | 42/99 |
7. titkosírás: | 4/88 | 8. felderítés: | 7/9 (+67%) | 9. szörnyidomítás: | 9/12 |
10. teológia: | 20/93 (+6%) | 11. taumaturgia: | 25/30 | 12. versengés: | 5/16 |
13. harcművészetek: | 31/13 | 14. zene: | 10/52 | 15. szörnyismeret: | 11/64 |
16. pszi: | 23/99 (+9%) | 17. zárnyitás: | 3/86 | 18. vadászat: | 8/63 |
19. bányászat: | 24/38 | 20. főzés: | 4/45 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/21 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 60, 64, 66, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 80641. Beállított erő: 10 Összpont: 80641 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1513 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | méregtagadó (#1531) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | $1 | göcsörtös bunkó ($123) | |||
1 | jégcsákány (#1574) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | parittya (#18) | 1 | rövid íj (#107) | |||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | kerek kő (#19) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 31 | ubuk tüske (#131) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | bumeráng (#249) | 4 | ezüstshuriken (#327) | 11 | jégpasztilla (#1566) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
5 | ubuk dobónyíl (#138) | 12 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $4 | obszidián függő ($195) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
4 | aranylánc (#191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | rothasztó talizmán (#815) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
12 | aranygyűrű (#193) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39] | ||||||
13 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 65] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 44] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 24 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 86] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 90] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 89 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 112] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 10 | aranytű (#272) | 1 | argum szörnymágnes (#2503) | |||
2 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bronzkulcs (#76) | ||
4 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | dorony duda (#235) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 7 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 30 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
4 | kristálygömb (#265) | 8 | krónika (#1725) | 10 | kronokristály (#1636) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 6 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
20 | ork csodaszer (#1228) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 12 | titanitdukát (#1480) | 7 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Rúnák és kenőcsök | ||||||||
1 | * | ryuku rúna (#2620) | 1 | * | yaurr rúna (#2618) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 45 | álompor (#396) | 16 | amniosz (#203) | |||
3 | antilopbőr (#48) | 29 | argumérc (#2632) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | berzerker tüske (#713) | |||
6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
4 | darázsszárny (#652) | $2 | dorony tüdő ($212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
62 | drótszőr (#37) | $2 | elkarog szőr ($665) | 21 | fekete gyöngy (#99) | |||
33 | főnixtoll (#563) | 6 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | 8 | gromak bőr (#268) | |||
29 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | 25 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
6 | királygyík bőr (#44) | 24 | kőszem (#304) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
4 | lapockacsont (#33) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | 117 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 58 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa üveggömb (#383) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 12 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | ovimon-bogyó (#207) | 25 | pirkit (#153) | 3 | pular kristály (#239) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 7 | ramit kő (#226) | 10 | rézdarab (#70) | |||
5 | rozmárfog (#1069) | 8 | sallank karom (#128) | 19 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 4 | varányszem (#30) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 21 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 225.83 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 5 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 2 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | kőkés (#6) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|