17. forduló, 19. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 25. 12h:12'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-9] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

ba 71 nem támadod a 71. szörnyet
BA 71 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 12 1 elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
A járat egy éles kanyarral fordul. [6. PONT] Egy rőtmanót veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Messze hajítod a vacak kis tazunkaróka trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó trófeát. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Egy kisebb terembe jutsz, amelynek három irányba van kijárata. [7. PONT]
Az északi folyosó nyugati végéhez értél. [9. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy rőtmanó! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Az északi folyosó nyugati végéhez értél. [9. PONT] Egy rőtmanó lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
Az északi folyosó nyugati végéhez értél. [9. PONT] Egy rőtmanót pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
[20 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 1 mozogsz 1
Mélyen bent jársz a labirintusban. Vajon melyik a jó út? [5. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Rövid séta után egy hármas elágazáshoz érsz. Na most merre? [2. PONT]
Visszaérsz a kiinduló ponthoz, és kikapaszkodsz a felszínre az üreges fatörzsön keresztül.
[25 pontot használtál fel, van még 90.]
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+21 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 60.]

m 2 mozogsz keletre
[31,-9] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy fabontó szójer volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy koponya szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea és egy gyilkos tetű trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
[9 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 45.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 15.]
Iszol a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

Erő: 13 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 14 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 88/39 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 80 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 41 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80 TP-t kaptál. Jelenleg 656 TP-d van. A következő szinthez még 344 TP szükséges. Trófeád: rőtmanó. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 11 5. felderítés: 1 6. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
csontlepke (#746), gátvakond (#57), kaszabolósáska (#83), fabontó szójer (#71)

Összsúly: 27.32 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszurony (#12) 1 kötél (#92)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(30,-9) a 16. labirintus bejárata, rőtmanó (#55)
(31,-9) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), fabontó szójer (#71), egy árnymanó férfi

Üzenet küldése a karakternek