17. forduló, 19. forduló, Ezüstróka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 14. 15h:04'
EZ A 43. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
44. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5322
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTRÓKA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-1] koordinátán.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

fkt 36 2 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

fkt 133 1 felt. készítesz a 133. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

fkt 116 1 felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[29,0] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kaszabolósáska. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal megdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+5 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,0] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kavadu! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kavadu testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod a törpe férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.

(Továbbmész...) [27,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak rőtmanó trófeát, és kinyersz egy alkalmas evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
[26,0] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kastély (528. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 114.]

go 23 gonoszkodsz: 23
Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. Elrakja a kért tárgyat. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 bronzpajzs. (ld. enc.)] Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

kf 89 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

kf 64 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ff 64 12 13 felt. fegyverváltás: 64 12 13
Felt. fegyverváltás: << csontszablya << csontszurony << kőkalapács. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[27,1] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő gonyolék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gonyolék fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gonyolék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a gonyolék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy rambó bogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a rambó bogár fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [29,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 66.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[30,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [31,5] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 92 elkészíted a 92. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 42.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dárdát. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 27.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

DÁRDA (10. TÁRGY)
Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó...

KARAKTERLAP

Ezüstróka, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 18. fordulód.

Erő: 13 Szint: 6 Merészség: 6/4 Magasság: 178 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 9 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 92/75 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 39 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 75 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 289 TP-t kaptál. Jelenleg 1 815 TP-d van. A következő szinthez még 185 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, goldugar.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13)
Óvatosság (labirintusokban): 0
31,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 3. lopás: 3 (+2)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8 (+1)
7. felderítés: 1 8. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 49.57 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 díszes rézpajzs (#84) 2 kaja (#2) 8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpajzs (#89) 5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fáklya (#36) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kötél (#92)
2 mandibulapenge (#125) 1 varányszem (#30) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31 32
-2
-1
0
1
2
3
4
5
6
(26,0) drótszőrű pincsi (#22), kastély (#528), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 23. jellempróba, vaskohó (#155)
(27,0) evaporőr (#69)
(27,1) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, gonyolék (#13)
(28,0) kavadu (#19), tavacska, Sheran oltár, egy törpe férfi
(28,2) rambó bogár (#14), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 22. jellempróba, Leah oltár
(29,0) kaszabolósáska (#83), Sheran oltár
(29,3) Leah oltár
(30,4) Sheran oltár
(31,5) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapunkon, az Ismeretek hasonlítása menüpont alatt ki lehet választani 2 NJK-t (Hynshiuke Osuki (6101) és Rilly Zunna (6105)) is, akik a beszéd holtakkal varázslatban érdekeltek. Így látható, hogy milyen információkat tud átadni nekik az aktuális karakter.

Üzenet küldése a karakternek