17. forduló, 19. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 24. 22h:35'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

le 29 leveszed/lerakod a 29. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 138.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

f 51 14 kísérletezel az 51. tárggyal a 14. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szöges páncélt. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Legyártottál 1 szöges páncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 94.]

kf 65 kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat
Lecsatolod a tatu ködmönt, majd magadra öltöd a szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[27,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homokvarány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával kilukasztod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Van itt egy kastély (528. épület.). Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [28 pontot használtál fel, van még 66.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Kár, hogy nem boldogultál. - jegyzi meg. Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[27,-2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-2] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bolhakutya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 25.]

m 1 mozogsz északkeletre
[30,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 13.]

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Sajnos nincs nálad bőrpáncél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szöges páncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 13.]

m 2 mozogsz keletre
[31,-3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Felfedeztél egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Szürke Worrickkal. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy félelem-járó trófea és egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
[12 pontot használtál fel, van még 1.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 5 kutatsz 1 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 105/32 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 101 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 391 TP-t kaptál. Jelenleg 4 027 TP-d van. A következő szinthez még 2 973 TP szükséges. Trófeáid: garokk, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); dárda (#10) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
31,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 7 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 8, 9, 10.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 2 * díszes rézpajzs (#84) 1 * mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65) 1 tatu ködmön (#255)
Fegyverek és lövedékek
3 csontszablya (#64) 2 * dárda (#10) 8 kerek kő (#19)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
8 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 titanitdukát (#1480)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
7 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
4 királygyík bőr (#44) 11 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mákrózsa virág (#56) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97)
3 rókafarok (#124) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
7 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 26 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 48.16 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bot (#4) 1 dárda (#10)
1 lapockacsont (#33) 1 smirglilevél (#29) 16 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 bordacsont (#16) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges páncél (#65) 2 varányszem (#30) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31 32
-4
-3
-2
-1
(26,-2) kastély (#528), 25. jellempróba, olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(27,-3) rájanyék (#58), oltár
(27,-2) szárnyas gömböc (#12)
(28,-2) rájanyék (#58), tavacska, 1. jellempróba, oltár
(29,-2) bolhakutya (#17), oltár
(30,-3) ork sámán (#345), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(31,-3) phua-kúp (#372), Szürke Worrick (1744. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek