17. forduló, 19. forduló, Tillantha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. ápr. 9. 17h:59'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4745
SZÁMLA : XXXX

TILLANTHA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,20] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

fgo 30 felt. gonoszkodás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

e 8 élelemszerzés 8 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 141.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bunkósbotot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[27,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy húsevő magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [28,20] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Látva, hogy a lény magatehetetlen, nekiállsz darabokra szétverni. Nagyon kemény, kőszerű teste van, így a dolog eltart egy darabig. A sziklozug nem ad ki hangot, de borzasztóan tekergődzik, amíg a végső csapást meg nem adod neki. (+2 gonoszság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [29,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[30,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 2 szúró, 0 vágó, 2 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [32,20] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy kavadu. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 62.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[33,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elmosolyodsz, majd bólintasz. Nekilátsz, hogy a kínzás szakértelmedet fejleszd az "önkéntes" és tiltakozásra képtelen alanyon. Hosszú órákon keresztül gondoskodsz róla, hogy ez legyen a törpe életének legszörnyűbb időszaka. Végül kileheli a lelkét. Kezdesz mestere lenni a céltalan gonoszkodásnak. A páncélja sajnos túl sérült, hasznavehetetlen számodra. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) [34,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. (ld. enc.) Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Leah neve... (ld. enc.) Nem nehéz elképzelni, hogy hogyan is zajlik az áldozat bemutatása. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.


(Továbbmész...) [35,19] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 20.]

m 1 mozogsz északkeletre
[36,18] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). [9 pontot használtál fel, van még 11.]

tf 2 100 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 16, 7.
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY)
A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi.

LEAH MEGIDÉZÉSE
Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból:
"Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!"
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

ÁLDOZAT BEMUTATÁSA
Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon.

KARAKTERLAP

Tillantha, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 18. fordulód.

Erő: 13 (26) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 161 cm
IQ: 15 (25) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 10 (20) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 12 (22) Életpont: 328/328 Jellem: gonosz (40) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (37) Varázspont: 220/112 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 116 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 584 TP-t kaptál. Jelenleg 3 318 TP-d van. A következő szinthez még 682 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, púpos burástya. A 15. fordulódban 100325 arany került a bankszámládra. 100495 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 (+1) ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 3 (+1)

36,18 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 5 2. mászás: 1 3. csapdakészítés: 2
4. gyógyítás: 8 5. pszi: 1 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 5 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * kvazár kesztyű (#445)
1 * kvazár sisak (#266) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku sisak (#688)
1 * zafír erőöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 agyartőr (#420) 1 bot (#4) 1 bunkó (#5)
1 csontkés (#11) 1 * ezüsthegyű lándzsa (#324) 28 * ezüsttollú nyíl (#363)
2 * ezüsttőr (#322) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
1 parittya (#18) 1 Trákin csákánya (#367)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 drakolder gyűrű (#969) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 kráken gyűrű (#1165)
1 * mind. smaragdja (#2750) 1 ryuku karvédő (#687) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
50 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 bo'adhun idol (#745)
25 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 16 fáklya (#36)
100 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 27 kaja (#2)
5 leviatángumó (#1757) 1 mászókampó (#165) 1 roxati zárfaló (#314)
1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
5 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 50]
6 vizestömlő (#3) [bennük 89 korty víz (#27), fér még: 31]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 antilopbőr (#48) 3 bordacsont (#16) 8 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
86 gyíkfű (#201) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kavadu lebeny (#24)
2 királygyík bőr (#44) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29)
26 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30)

Összsúly: 80.30 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kavadu lebeny (#24) 1 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153)
5 sünmedve tüske (#14) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
17
18
19
20
21
(27,20) oltár, húsevő magszim (#67)
(28,20) 13. jellempróba, sünmedve (#33)
(29,20) rájanyék (#58)
(30,20) vadász tatu (#10)
(31,20) piromenyét (#99), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(32,20) kavadu (#19)
(33,20) 11. jellempróba
(34,20) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(35,19) 21. jellempróba
(36,18) Leah rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 8. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek