17. forduló, 19. forduló, CrimeBoss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 29. 23h:21'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4529
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CRIMEBOSS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,0] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[27,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo-skorpió közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 135.]

ep 146 110 építed a 146. tárgyat 110 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 82 tapasztalati pontot kaptál. [110 pontot használtál fel, van még 25.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

CrimeBoss, egy barna, tüsi hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 8 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 19 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 13 Életpont: 102/95 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 80 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 186 TP-t kaptál. Jelenleg 2 544 TP-d van. A következő szinthez még 1 456 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, tintacsiga. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -);
26,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 930 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 8 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 10 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13.

Összsúly: 27.73 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29
-1
0
1
2
(26,1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), sünmedve (#33)
(27,0) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 19. jellempróba, bo-skorpió (#54)

Üzenet küldése a karakternek